Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-502 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8144206 , fax. 091 81-44-222
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 4 4
    70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8144206, fax. 091 81-44-222
    REGON: 01034470800671
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja na parterze budynku Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4. Zakres prac przedstawia się następująco: 1.Wymiana wykładziny dywanowej na parterze budynku w następujących pomieszczeniach: a.) korytarz - pozycja nr 4 inwentaryzacji parteru b.) pomieszczenie gospodarcze - pozycja nr 5 inwentaryzacji parteru c.) pomieszczenie biurowe - pozycja nr 7 inwentaryzacji parteru d.) pomieszczenie biurowe - pozycja nr 8 inwentaryzacji parteru e.) biblioteka - pozycja nr 9 inwentaryzacji parteru f.) pomieszczenie biurowe - pozycja nr 10 inwentaryzacji parteru g.) sala wykładowa - pozycja nr 11 inwentaryzacji parteru h.) sala wykładowa - pozycja nr 12 inwentaryzacji parteru i.) pomieszczenie biurowe - pozycja nr 13 inwentaryzacji parteru j.) pomieszczenie biurowe - pozycja nr 15 inwentaryzacji parteru 2. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi na parterze budynku we wszystkich pomieszczeniach wykazanych w inwentaryzacji parteru 3.Malowanie okien od zewnątrz i wewnątrz na parterze budynku w następujących pomieszczeniach : a.) pomieszczenie gospodarcze - pozycja nr 5 inwentaryzacji parteru b.) pomieszczenie biurowe - pozycja nr 7 inwentaryzacji parteru c.) pomieszczenie biurowe - pozycja nr 8 inwentaryzacji parteru d.) biblioteka - pozycja nr 9 inwentaryzacji parteru e.) pomieszczenie biurowe - pozycja nr 10 inwentaryzacji parteru f.) sala wykładowa - pozycja nr 11 inwentaryzacji parteru g.) sala wykładowa - pozycja nr 12 inwentaryzacji parteru h.) pomieszczenie biurowe - pozycja nr 13 inwentaryzacji parteru i.) pomieszczenie biurowe - pozycja nr 15 inwentaryzacji parteru j.) łazienka - pozycja nr 16 inwentaryzacji parteru k.) łazienka przy klatce schodowej na parterze l.) klatka schodowa na parterze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 złotych ( słownie : jeden tysiąc złotych ) najpóźniej w terminie do dnia składania ofert, tj. 28.07.2009r. do godz. 10.00., przelewem na rachunek bankowy Oddziału Terenowego ANR w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Wojewódzki w Szczecinie nr 48 2030 0045 1110 0000 0054 8940, z adnotacją :Wadium na przetarg nieograniczony - na bieżącą konserwację pomieszczeń w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4, Zadanie nr SO/Sz/0160/II/4/2009
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wymagana wartość usług w 2008r. minimum 100.000,00 złotych brutto; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na kwotę ubezpieczenia co najmniej 100.000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełnienie warunków udziału w postępowanie przez wykonawcę potwierdzone być musi poprzez przedstawienie następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, c)wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /zał. nr 7 do SIWZ/.W wykazie należy umieścić zarówno własnych pracowników jak i podwykonawców, d)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, Wymagana wartość usług w 2008r - minimum 100.000,00 zł. brutto / zał. nr 6 do SIZW/, e)dokumenty potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie wykonanych usług /zał. Nr 6 do SIWZ/ zostały wykonane należycie f)aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h)polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 100.000 zł. i)dowód wniesienia wadium. j)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o , którym mowa w pkt a ,wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował. 2. W celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę wykładzina dywanowa odpowiada wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć: a.) próbki oferowanej wykładziny dywanowej ( kolor melanż zielony , ciemne bordo, rudy brąz - co najmniej po 3 próbki w odcieniach z każdego koloru) wraz z jej charakterystyką zawierającą co najmniej parametry i właściwości określone w IV ust. 4 SIWZ. b.) Atest techniczny PZH potwierdzający zastosowanie oferowanej przez wykonawcę wykładziny dywanowej w budynkach użyteczności publicznej. c.) Świadectwo (Atest) ITB dopuszczający stosowanie oferowanej przez wykonawcę wykładziny dywanowej w budownictwie. d.) Świadectwo (Atest) wydany przez podmiot uprawniony w Polsce do kontroli jakości potwierdzający że oferowana przez wykonawcę wykładzina dywanowa posiada żądane przez Zamawiającego parametry techniczne w zakresie : trudnopalności, antyelektrostatyczności. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w lit. b-d złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach