Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7888500 , fax. 017 7888505
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
ul. Żeromskiego 26 26
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 017 7888500, fax. 017 7888505 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu elewacji budynku przy ul. Biernackiego 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu elewacji budynku przy ul. Biernackiego 1 w Mielcu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. dysponuje personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje, 4. nie zalega z podatkami, opłatami lub składkami na ubezpieczenia społeczne, 5. posiada doświadczenie w zakresie wykonywania pokrewnych usług, 6. zawrze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych we wzorze umowy, 7. złożyć wypełnioną ofertę z ceną ryczałtową za całość robót. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/ nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny wypis z rejestru handlowego, rejestru przedsiębiorstw lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, 2. odpisy dokumentów stwierdzających posiadanie stosownych uprawnień, charakterystyka personelu wykonawcy, 3. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. wykazy wykonywanych w ciągu ostatnich 2 lat usług o podobnym charakterze, potwierdzonych referencjami, 6. odpisy z ewidencji środków trwałych, odpisy umów dzierżawy lub leasingu sprzętu, 7. ofertę (jedynie z ceną ryczałtową za całość robót), opracowaną na podstawie przedmiaru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont zaplecza sanitarno-szatniowego zespołu basenów w Hali Basenów i Lodowiska przy ul. Piłsudskiego 19 w Dębicy.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Rzeszowskiego Domu Kultury, filia Załęże.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Przedszkola nr 37, ul. Starzyńskiego 10
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Gimnazjum nr 6, ul. W. Pola 1.
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja Przedszkola Gminnego w Nowym Żmigrodzie
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przyłącza cieplnego oraz węzła c.o. i c.c.w., zlikwidowanie pieców węglowych, wykonaniu nowych wewnętrznych instalacji co i ccw oraz robót termomodernizacyjnych budynku przy ul. Bożnicza 6 w Rzeszowie.
Dodano: 2016-06-24 - Termomodernizacja budynku sportowego Sokół w Pilźnie
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych dla budynku 7 kondygnacyjnego w Rzeszowie ul. Hanasiewicza 18A
Dodano: 2016-06-03 - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek garażowo-magazynowo-socjalny jako zaplecze dla usługi administracji nr inw.182/12. ZG.270.1.2.2016
Dodano: 2016-04-15 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Jawornik Polski wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii - Ocieplenie fundamentów
Dodano: 2016-04-11