Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachów w budynkach przy ul. Mickiewicza 20, ul. Mickiewicza 22, ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie, w podziale na dwie części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4886333, 4886301 , fax. (091) 48 93 831, 4893832
  • Data zamieszczenia: 2010-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4886333, 4886301, fax. (091) 48 93 831, 4893832
    REGON: 81048167900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachów w budynkach przy ul. Mickiewicza 20, ul. Mickiewicza 22, ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie, w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów w budynkach przy ul. Mickiewicza 20, ul. Mickiewicza 22, ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie, w podziale na dwie części 1) Część I zamówienia: a) - remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 20 b) - remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 22 2) Część II zamówienia : - remont dachu budynku przy ul. Jagiellońskiej 34 C (oficyna) 2. Szczegółowy zakres robót : 2.1. Część I zamówienia - remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 20 - remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 22 1) wykonanie rozbiórki istniejącego pokrycia dachowego z dachówki , ołacenia i stolarki okiennej w części strychowej i rynien, 2) naprawa więźby dachowej, 3) wymiana pokrycia z dachówki karpiówki 4) wymiana rynien , rur spustowych i obróbek blacharskich, 5) montaż ław kominiarskich oraz przemurowanie kominów i wykonanie tynków na kominach, montaż płotków przeciwśniegowych, 6) wymiana stolarki okiennej w części strychowej, 7) wymiana obróbek blacharskich 8) sprawdzenie drożności pionów kanalizacji deszczowej, 9) sprawdzenie drożności przewodów kominowych. 2.2. Część II zamówienia - remont dachu budynku przy ul. Jagiellońskiej 34 C (oficyna) 1) wykonanie rozbiórki istniejącego pokrycia dachowego z dachówki , ołacenia i stolarki okiennej w części strychowej i rynien, 2) naprawa więźby dachowej, 3) wymiana pokrycia z dachówki karpiówki 4) wymiana rynien , rur spustowych i obróbek blacharskich, 5) montaż ław kominiarskich oraz przemurowanie kominów i wykonanie tynków na kominach, montaż płotków przeciwśniegowych, 6) wymiana stolarki okiennej w części strychowej, 7) wymiana obróbek blacharskich 8) sprawdzenie drożności pionów kanalizacji deszczowej, 9) sprawdzenie drożności przewodów kominowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla I części zamówienia 3200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych) 2) dla II części zamówienia 1600,00 zł ( słownie jeden tysiąc sześćset złotych) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30 czerwca 2010 r. do godziny 10:00 Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9.przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca , ktorego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 6 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach