Przetargi.pl
Wykonanie remontu 20 toalet i 1 pomieszczenia w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6494101 do 03 , fax. 044 6478919
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Słowackiego 5
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6494101 do 03, fax. 044 6478919
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu 20 toalet i 1 pomieszczenia w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 20 toalet i 1 pomieszczenia gospodarczego w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5 , zgodnie z załączoną dokumentacją projektową tj. : Załącznik nr 8 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa, Załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiary robót (przedmiary załączono pomocniczo, stanowić może jedynie bazę do dalszych wyliczeń Wykonawcy, przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast wykonawca szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji obmiarowej). Załącznik nr 11 do SIWZ Pozwolenie na budowę Załącznik nr 12 do SIWZ Decyzja Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Załącznik nr 13 do SIWZ Przykładowa wizualizacja Zakres zamówienia obejmuje również elementy nie ujęte w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Remont obejmuje następujące pomieszczenia: 1) pom. Nr 118 2) pom. Nr 39 3) pom. Nr 115 4) pom. Nr 201 5) pom. Nr 214 6) pom. Nr 220 7) pom. Nr 232 8) pom. Nr 233 9) pom. Nr 234 10) pom. Nr 301 11) pom. Nr 315 12) pom. Nr 325 13) pom. Nr 336 14) pom. pok. hotelowy 15) pom. przychodnia Toruńska 16) pom. nr 7 i pom. nr 8 17) pom. areszt 18) pom. ochrony ( gospodarcze) 19) pom. 25-33 20) pom. archiwum Budynek Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się pod opieką Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi i został wpisany do rejestru zabytków pod nr KI.IV-5340/6/79 w dniu 02.04.1979 r. W celu prawidłowego oszacowania wartości zamówienia, wskazane jest dokonanie wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Oddziału Inwestycji i Remontów w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 44 649 41 58), lub za pośrednictwem mail na adres: zp@piotrkow-tryb.so.gov.pl do dnia 23.06.2014 r. godz. 15:00 O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani, faksem lub e-mailem. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych wymienioną wyżej dokumentacją oraz wykonanie w ramach ceny ryczałtowej innych niezbędnych czynności pomocniczych w tym: - zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i interesantom sądu na czas prowadzenia robót, - składowania i wywozu odpadów powstających w trakcie realizacji robót, - po zakończeniu remontu, posprzątania pomieszczeń w których prowadzone były prace remontowe. Zamawiający zastrzega, że prace remontowe, Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić w godzinach pracy sądu, a w wyjątkowych przypadkach np. wyburzenia, przekucia, prace powodujące hałas, poza godzinami pracy sądu. W takim przypadku Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania przed rozpoczęciem prac do Oddziału Inwestycji i Remontów Sądu Okręgowego w Piotrkowi Trybunalskim: - ogólnej listy osób (pracowników) którzy będą wykonywać prace remontowe, wraz z podaniem numerów i serii dowodów osobistych. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, należy przedłożyć Zamawiającemu uaktualnioną listę. - każdorazowo z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, przed rozpoczęciem prac wykonywanych poza godzinami pracy sądu, listy osób (pracowników) którzy będą wykonywać prace remontowe. Roboty powinny być wykonane zgodnie z ww. opisem oraz zaleceniami Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego. Zamawiający informuje ze względu na to, że prace remontowe prowadzone będą w wielu pomieszczeniach usytuowanych w różnych miejscach funkcjonującego sądu, nie będzie możliwe wskazanie miejsca poboru wody i energii elektrycznej. Wykonawca zobowiązany będzie w cenie ofertować nie uwzględniać kosztów zwianych z poborem energii elektrycznej i wody. Uwaga do załącznika nr 13: Dla łatwiejszego zobrazowania, Zamawiający zamieścił przykładową wizualizację remontowanych pomieszczeń. Zamawiający informuję, że glazura i terakota preferowana jest w kolorach uwzględnionych w załączonej wizualizacji. Wykonawca którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy otrzyma wykaz pomieszczeń wraz z kolorystyką glazury i terakoty. Kody CPV: 45400000-1 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych 45442100-8 Roboty malarskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 2. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane. Bieg terminu rozpoczyna się z dniem bezusterkowego podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot oraz przedmiarze robót. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w każdym przypadku , kiedy opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30ust 1-3 ww. ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach