Przetargi.pl
Wykonanie remontowych robót budowlanych na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Koszalinie

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, Zakład Linii Kolejowych w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-123 Koszalin, ul. Szczecińska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 7131382 , fax. 094 7131314
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, Zakład Linii Kolejowych w Koszalinie
    ul. Szczecińska 4 4
    75-123 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 7131382, fax. 094 7131314
    REGON: 01731902700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plk-sa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA AKCYJNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontowych robót budowlanych na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontowych robót budowlanych na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Koszalinie i podzielone jest na następujące zadania: 1. Remont budynku strażnicy przejazdowej w Sycewicach 2. Remont budynku technicznego w Kołobrzegu 3. Remont budynku nastawni dysponującej w Czaplinku 4. Remont wiaty peronowej nr 1 w Sławnie 5. Remont wiaty peronowej nr 1 i nr 2 w Złocieńcu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez wykonawcę, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada wymagane certyfikaty, świadectwa, 3) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości, chyba, że wykonawca po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 6) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 7) osoby, którymi wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; 8) nie podlega wykluczeniu na podstawie §11 ust.1 pkt od 9 do 14 Regulaminu. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) wykaz osób pełniących funkcje techniczne i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności / kserokopie uprawnień budowlanych i potwierdzenie przynależności do Izby Budowlanej w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej/; 4) wykaz wykonywanych robót o podobnym zakresie z ostatnich 5 lat o wartości zbliżonej do oferowanej na poszczególne zadania /minimum 3 z potwierdzeniem właściwego ich wykonania/ , 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6) Oświadczenie (zgodnie z Załącznikiem nr 9 do Warunków zamówienia), że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 11. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zaznacza się, że wymagane terminy wystawienia dokumentów są terminami ich faktycznego wystawienia przez właściwe organy, a nie terminami ich poświadczenia, chyba, że poświadczenia dokonał organ wystawiający dokument. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, a w przypadku braku przedstawienia takiego dokumentu w terminie 7 dni zamawiający może odrzucić ofertę wykonawcy. 7. Dokumenty sporządzone w obcym języku składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plk-sa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach