Przetargi.pl
Wykonanie remontów w placówkach oświatowych w Częstochowie: Zadanie I Remont boiska w budynku Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Wirażowej 8 w Częstochowie, Zadanie II Remont łazienek w Gimnazjum nr 18 przy ul. Orkana 95 w Częstochowie.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów w placówkach oświatowych w Częstochowie: Zadanie I Remont boiska w budynku Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Wirażowej 8 w Częstochowie, Zadanie II Remont łazienek w Gimnazjum nr 18 przy ul. Orkana 95 w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontów w placówkach oświatowych w Częstochowie: Zadanie I Remont boiska w budynku Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Wirażowej 8 w Częstochowie, Zakres prac: a) wykonanie podbudowy pod boisko z odpowiednim spadkiem ; b) wykonanie nowej nawierzchni syntetycznej ; c) wykonanie obrzeża wokół boiska ; d) montażu urządzeń sportowych; Zadanie II Remont łazienek w Gimnazjum nr 18 przy ul. Orkana 95 w Częstochowie. Zakres prac: a) wykonanie otworu w ścianie do toalety dla osób niepełnosprawnych; b) zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego; c) wykonanie dwóch kabin w toalecie dla chłopców i dziewcząt; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452361197
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: - 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - dla zadania I, - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych ) - dla zadania II.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 3.udokumentują wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie boiska sportowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł - dla zadania I; 4. udokumentują wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. - dla zadania II.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku 1.: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. dla warunku 2.: a) Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (sporządzony wg załącznika nr 4 do specyfikacji) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b)Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww. osoby, potwierdzające jej przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie 6.2.a) specyfikacji, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - dla warunku 3.: 1.Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budynku, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i  zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon zamawiającego; 2.Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.Kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i  Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i  robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). UWAGA: Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w  sytuacji uregulowanej w § 10 wzoru umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. 2.Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Dowód wpłaty wadium. W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza  to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z  dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z  właściwego rejestru lub zaświadczenia o  wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA! 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.a i 6.1.b specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w  kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i  zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokument, o których mowa w UWADZE w punkcie 1a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w UWADZE w punkcie 1b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze  wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w  punkcie 6 ppkt 1) litera a) i litera b), a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w  postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do  reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach