Przetargi.pl
Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Czeladzi

Zakład Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Wojkowicka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2653688, 2651132 w. 37 , fax. 032 2653688
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Komunalnych
    ul. Wojkowicka 2 2
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 2653688, 2651132 w. 37, fax. 032 2653688
    REGON: 27124387600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Czeladzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Czeladzi Zamawiający: Zakład Budynków Komunalnych w Czeladzi, ul. Wojkowicka 2, NIP 625-001-04-22, Regon: 271243876 reprezentowany przez Dyrektora - mgr Ewę Kiedrzyn działa w imieniu: Gminy Czeladź - Szkoła Podstawowa nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego, 41-250 Czeladź, ul. Spacerowa 2, NIP: 625-20-44-945, Regon: 000727096 reprezentowanym przez Dyrektora - mgr Artur Polak 3.1.Wspólny słownik zamówień publicznych 45236119-7 Naprawa boisk sportowych 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 37410000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 3.2.Zakres do wykonania: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Czeladzi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 2 - Dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załączniki nr 3 - Przedmiar robót Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: wymianę nawierzchni syntetycznej uniwersalnej ze sztucznej trawy o wysokości źdźbła 10mm na nową, przeznaczoną na boiska piłkarskie, o wysokości warstwy użytkowej 45-50mm w kolorze zielonym z wypełnieniem elastycznym EPDM w kolorze czarnym lub szarym, od strony zachodniej montaż piłkochwytów: 9 masztów stalowych o wymiarach 80x80mm, wysokość 550 cm + 150 cm dla części fundamentowej, montaż siatki polipropylenowej na słupach piłkochwytów nowoprojektowanych oraz po demontażu siatki istniejącej na słupach istniejących, po stronie wschodniej obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452361197
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości 5 000,- zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w punkcie 11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto Bank ING O/Czeladź nr 23 1050 1269 1000 0008 0215 4856 W tym przypadku za skuteczne wniesienie uznaje się wadium, które przed upływem terminu składania ofert zostało uznane na koncie Zamawiającego. Wadium złożone w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane w ofercie. 4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w niżej zamieszczonej uwadze pkt 1 i 2 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach