Przetargi.pl
Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi, ul. Reymonta 80.

Zakład Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Wojkowicka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2653688, 2651132 w. 37 , fax. 032 2653688
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Komunalnych
    ul. Wojkowicka 2 2
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 2653688, 2651132 w. 37, fax. 032 2653688
    REGON: 27124387600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi, ul. Reymonta 80.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający: Gmina Czeladź - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi ul. Reymonta 80, w imieniu i na rzecz której działa Zakład Budynków Komunalnych, ul. Wojkowicka 2, NIP 625-001-04-22, Regon: 271243876 reprezentowany przez Dyrektora - mgr Ewę Kiedrzyn 3.1.Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45236119-7 Naprawa boisk sportowych 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych. 45111100-9 Rozbiórki i demontaże 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 37410000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi, ul. Reymonta 80. 3.3. W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących prac: - ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy, z liniami wyznaczającymi poszczególne boiska, na istniejącym boisku o wymiarach 37,1m x 17,4m - montaż słupów i siatek ochronnych na słupach (piłkochwyty) - demontaż istniejących bramek do piłki nożnej, - montaż nowych bramek do piłki nożnej, - montaż słupków bocznych z regulowaną wysokością zawieszania siatki wielofunkcyjnej, - montaż dwóch zestawów jednosłupowych do koszykówki, - remont dwóch istniejących zestawów jednosłupowych do koszykówki, - ułożenie 39,8m2 chodnika z kostki brukowej z obrzeżem, - osadzenie około 30 mb obrzeża przy górnej krawędzi skarpy. - montaż ławeczek. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji: załącznik nr 2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 3 Przedmiar robót. załącznik nr 4 Dokumentacja projektowa 3.5. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych: 3.5.1. Wszystkie materiały, których Wykonawca użyje do wbudowania muszą odpowiadać warunkom określonym w art.10. Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami). Ponadto powinny być zgodne z Polskimi Normami lub powinny posiadać aprobatę techniczną oraz certyfikat zgodności lub znak zgodności oraz certyfikat na znak bezpieczeństwa (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 9.11.1999 r. - Dz. U. Nr 5/00 r. poz. 53.) 3.5.2.Wszystkie elementy wyposażenia boiska muszą być objęte co najmniej 36 miesięczną gwarancją. 3.5.3. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zadania muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, a przy ich stosowaniu muszą być spełnione zasady określone w załącznikach do tych dokumentów. 3.5.4.Urządzenia muszą być fabrycznie nowe . 4. Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową - załącznik nr 12 (projekt umowy ) 5. Wykonawca udzieli gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy na wykonane roboty i wyposażenie licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót. Wykonawca w ramach wynagrodzenia obowiązany jest do dokonywania okresowych przeglądów gwarancyjnych przez okres trwania gwarancji. Po każdej kontroli zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452361197
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości 4 000,- zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w ustępie 11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (to jest Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto Bank ING O/Czeladź nr 23 1050 1269 1000 0008 0215 4856 W tym przypadku za skuteczne wniesienie uznaje się wadium, które przed upływem terminu składania ofert zostało uznane na koncie Zamawiającego. Wadium złożone w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane z ofertą. 4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w niżej zamieszczonej uwadze pkt 1 i 2 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach