Przetargi.pl
Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2010 r z podziałem na 3 zadania

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 44-14-069 (70) , fax. 077 44-14-071
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Strzelców Bytomskich 7 7
    45-084 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 44-14-069 (70), fax. 077 44-14-071
    REGON: 53142158400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2010 r z podziałem na 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje wykonywanie remontów nawierzchni betonem asfaltowym na gorąco na drogach powiatowych (kategoria ruchu KR2 i KR3/średni i ciężki /wymienionych w pkt 1, w ramach zadań nr 1 - 3 oraz w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, także wykonanie : frezowania nawierzchni (koleiny , garby i inne nierówności ) , odnowy (wykonanie nakładki nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego ), zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wraz z przedmiarem robot (DP) i kosztorysem / ślepym / ofertowym .stanowiących załączniki do SIWZ. Wykonawca gwarantuje zastosowanie materiałów spełniających wymogi określone w specyfikacji technicznej . Wykonawca zobowiązany będzie , bez względu na liczbę powierzonych mu zadań , do wykonania w terminie do dnia 30 czerwca 2010 r.,w ramach tzw. wiosennego porządkowania dróg - zakresu remontów oraz innych niezbędnych robót wymienionych na wstępie , a poza tym terminem - remontów i innych niezbędnych robót wymienionych na wstępie zgłaszanych z 7- dniowym wyprzedzeniem przez Kierownika Obwodu Drogowego Dąbrowa. , Kotórz Mały , Chrząstowice .. 2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do : - opracowania stosownego projektu oznakowania robót i uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego ( ewentualnie innych organów ) - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zorganizowania odbioru odpadów których stał się wytwórcą podczas wykonywania remontów i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania . - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót. 3. Dopuszcza się zlecania podwykonawcy wszelkich robót poza robotami drogowymi. 4.Ustala się okres rękojmii na wykonane roboty - 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty (tylko dla zadań, o które się będzie ubiegał) wadium w wysokości: - Zadanie Nr 1 - 3800,00 - zł - Zadanie Nr 2 - 5400,00 - zł - Zadanie Nr 3 - 2200,00 - zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BP SA I O/Opole nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA : 1.W postępowaniu mogą brać udział , Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu ; 2. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 2.1 ,,Wiedza i Doświadczenie,, - Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty o podobnym charakterze tj. w zakresie remontów oraz odnów nawierzchni dróg - a) o wartości: dla Zadania Nr 1 co najmniej 700.000 zł dla Zadania Nr 2 co najmniej 1.000.000 zł dla Zadania Nr 3 co najmniej 400.000 zł, (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 2.100.000 zł , ) b) w ilości: dla Zadania Nr 1 co najmniej 24.000 m2 dla Zadania Nr 2 co najmniej 33.000 m2 dla Zadania Nr 3 co najmniej 14.000 m2 (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 71.000 m2) - co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że roboty te wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 2.2 Potencjał techniczny - sprzęt do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . Wykonawca musi mieć do dyspozycji wymagane w SIWZ jednostki sprzętu. Wykonawca może polegać na sprzęcie innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował sprzętem niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tego sprzętu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia . Tak więc Wykonawca (lub partnerzy łącznie) musi dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami , wymaganymi w Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), tym co najmniej ( bez względu na ilość zadań ) : - zestaw walców do zagęszczania - co najmniej: 1) stalowy wibracyjny 10-14 Mg - 1 szt 2) ogumiony min. 10 Mg - 1 szt - płyta do zagęszczania - 1 szt - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt - przecinarka z diamentową tarczą tnącą do cięcia asfaltu - 1 szt - skrapiarka - 1 szt - frezarka do nawierzchni bitumicznych - 1 szt - wytwórnia mas bitumicznych lub zapewniony dostęp do zakupu masy bitumicznej z innej wytwórni 2.3 Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji : w tym co najmniej - (osobno dla każdego z zadań Nr 1,2,3) - majstra robót bitumicznych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 3 majstrów - jw.) 2.4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . Wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) musi wykazać , że posiada średnioroczny obrót w okresie ostatnich 3 lat obrotowych / 2007 , 2008 , 2009 / (a jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3) w wysokości dla Zadania Nr 1 co najmniej 1.100.000 zł dla Zadania Nr 2 co najmniej 1.700.000 zł dla Zadania Nr 3 co najmniej 700.000 zł (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 3.500.000 zł) 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne/konsorcja ) - W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. 2.1. , 2.2. i 2.3 muszą spełniać łącznie ; 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia . Podstawą oceny spełniania warunków udziału będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY PZP . 1 W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza nr 3.1. 1.2 Wykaz wykonanych ( zakończonych ) robót w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt VIII.2.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty stwierdzające , że roboty te wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 1.3 Wykaz sprzętu w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 1.3.1.Jeżeli Wykonawca wskaże jednostki sprzętu do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków to w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował sprzętem niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych jednostek sprzętu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia . 1.4 Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnie z treścią załącznika nr 6 1.4.1.Jeżeli Wykonawca wskaże osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków to w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . 1.5 Dane finansowe (załącznik nr 7 ) 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp należy przedłożyć : 2.1 a) Oświadczenie Wykonawcy / ów ( legitymujących się KRS-em ) o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 Ustawy Pzp na Formularzu 3.2.a lub 2.1 . b) Oświadczenie Wykonawcy/ów ( osoby fizyczne legitymujące się np. wpisem do ewidencji działalności gospodarczej ) o braku podstaw do wykluczenia podstawie art.24 ust. 1 Ustawy Pzp ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ust. 1 pkt. 2 Formularz 3.2 b 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24ust. 1 pkt. 2 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp ( oświadczenie to zawarte będzie w Formularzu 3.2 b ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226 z 2009 r poz. 1817 ) 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika do ich reprezentowania, b) dokumenty wymienione w pkt 1.2 - 1.5 składa w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt VIII.2 i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. c) oświadczenie wymienione w pkt 2.1.a lub 2.1.b winno być złożone przez każdego Wykonawcę d) dokumenty wymienione w pkt 2.2. . albo odpowiadające im określone w pkt .3. winny być złożone przez każdego Wykonawcę; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl..
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach