Związek Międzygminny "Czysty Region" ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 52 621 , fax. 77 40 50 385
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Czysty Region"
ul. Piramowicza 32 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 40 52 621, fax. 77 40 50 385
REGON: 16022399000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystyregion.bip-e.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wraz z programem funkcjonalno - użytkowym, studium wykonalności i wnioskiem o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie Regionalnego Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów w Kędzierzynie Koźlu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wraz z programem funkcjonalno - użytkowym, studium wykonalności i wnioskiem o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie Regionalnego Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów w Kędzierzynie Koźlu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W wysokości 15.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać wszystkie następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) legitymować się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących usług: a) opracowywaniem studium wykonalności dla inwestycji dotyczącej gospodarki odpadami o wydajności instalacji min. 65 tys. ton/rok, b) opracowywaniem wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia wraz z raportem oddziaływania na środowisko dla inwestycji dotyczącej obiektu gospodarki odpadami, na podstawie którego wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, c) opracowywaniem Programu Funkcjonalno - Użytkowego lub dokumentacji projektowej dla instalacji dot. gospodarki odpadami o wydajności min. 65 tys. ton/rok, d) opracowywaniem procedur dla Jednostki Realizującej Projekt na potrzeby projektu dofinansowanego z Funduszu Spójności, e) wykonywaniem badań morfologicznych odpadów komunalnych, obejmującym sezon zimowy i letni, 2) dysponować do wykonania zamówienia następującymi osobami: a) 3 osobami z wyższym wykształceniem technicznym w zakresie inżynierii środowiska lub ochrony środowiska, b) 1 osobą z wyższym wykształceniem ekonomicznym, 3) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 zł. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, załączając takie zobowiązanie do oferty 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków, według formuły: spełnia - nie spełnia, przy czym w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie łącznie spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu przez wszystkich tych wykonawców. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Dokument ustanawiający pełnomocnictwo, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierający imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby, nr telefonu, nr faksu i adres poczty mailowej pełnomocnika, winien być załączony do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenie i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem będącym przedmiotem postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczeniu oraz potencjału technicznego, a także o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będącego przedmiotem postępowania;o tym, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będącego przedmiotem postępowania) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to winno być podpisane albo przez pełnomocnika ustanowionego przez tych wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy wykaz składa każdy z tych wykonawców, jeżeli jednak z wykazu lub wykazów przedłożonych przez jednego wykonawcę lub kilku wykonawców spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika, że ten wykonawca spełnia lub ci wykonawcy spełniają łącznie warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1.1 części I SIWZ, to pozostali wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zwolnieni są z obowiązku składania wykazu, 3) wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy wykaz składa każdy z tych wykonawców, jeżeli jednak z wykazu lub wykazów przedłożonych przez jednego wykonawcę lub kilku wykonawców spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika, że ten wykonawca spełnia lub ci wykonawcy spełniają łącznie warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1.2 części I SIWZ, to pozostali wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zwolnieni są z obowiązku składania wykazu, 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotową informację składa każdy z tych wykonawców, jeżeli jednak z informacji przedłożonej przez jednego wykonawcę lub informacji przedłożonych przez kilku wykonawców spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika, że ten wykonawca spełnia lub ci wykonawcy spełniają łącznie warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1.3 części I SIWZ, to pozostali wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zwolnieni są z obowiązku składania informacji. 2. Jeżeli z wykazów usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, wykazu osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia oraz z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (o których mowa powyżej) wynika, że wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to wykonawca taki winien dołączyć do tych wykazów i tej informacji pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierających dane w innej walucie niż złoty, przedmiotowe dane zostaną przeliczona na złote z zastosowaniem średniego kursu tej waluty do złotego opublikowanego przez Narodowy Bank Polski w tabeli A w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a wykonawcy będący osobami fizycznymi - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - odpis z właściwego rejestru lub oświadczenie, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, składa każdy z tych wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czystyregion.bip-e.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie Studium Wykonalności Inwestycji oraz wniosku o dofinansowaniu projektu zintegrowanego pn. Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko-Strzeleckiego
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie studium wykonalności inwestycji wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym dla projektu zintegrowanego pn. Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko-Strzeleckim
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie studium wykonalności inwestycji
Dodano: 2016-05-20 - Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Kluczbork-Namysłów-Olesno
Dodano: 2016-01-15 - Oprac. wniosku o dofinan. Proj.pn.:ZintegrowanySystemZarządzaniaEnergiąUni.Op.-Etap I dla 4wytypowanych budynków użyteczności publicznej wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami określonymi w regulaminie konkursu-(audyt energetyczny,studium wykonalności)ogłaszanym przez InstytucjęOgłaszającąKonkurs(zwana dalejIOK) w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020,I oś priorytetowa:Zmniejszenie emisyjności gospodarki,działanie 1.3Wsparcie efektywności energetycznej w budynkach,poddziałanie1.3.1Wsparcie efektywności energetycznej w budynkach publ.
Dodano: 2015-10-29 - Opracowanie studiów wykonalności inwestycji dla projektów zintegrowanych Subregionu Kędzierzyńsko-kozielskiego. - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2015-07-07 - Opracowanie Planu Generalnego dot. Międzynarodowego Centrum Szkoleniowo - Badawczego Uniwersytetu Opolskiego (dalej Centrum) w Prószkowie
Dodano: 2015-06-30 - Opracowanie studiów wykonalności dla zadań inwestycyjnych Gminy Lubsza
Dodano: 2015-06-16 - Opracowanie studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego Powiatu Brzeskiego pn.: Rozbudowa i termomodernizacja Zakładu Opieki Leczniczej w Brzegu przy ul. Mossora 1.
Dodano: 2015-05-28 - Opracowanie studiów wykonalności dla zadań inwestycyjnych Gminy Olszanka z zakresu poprawy systemu komunikacyjnego poprzez remont i modernizacje dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Olszanka
Dodano: 2015-05-28