Przetargi.pl
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Kluczbork-Namysłów-Olesno

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4183864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2016-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4183864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 00052570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Kluczbork-Namysłów-Olesno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Kluczbork-Namysłów-Olesno na lata 2016-2022. Dokument ten musi być spójny z dokumentami strategicznymi wyższego szczebla: wspólnotowymi, krajowymi, regionalnymi i lokalnymi. Opracowany dokument powinien uwzględniać wytyczne zawarte w dokumencie Komisji Europejskiej pn. Wytyczne. Opracowanie i wdrożenie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej. Opracowany Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Kluczbork-Namysłów-Olesno na lata 2016-2022 ma być skutecznym narzędziem pozyskiwania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej przy realizacji projektów związanych z mobilnością miejską. Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Kluczbork-Namysłów -Olesno na lata 2016-2022 obejmować ma w szczególności: 1/Pozyskanie danych wyjściowych: -określenie potencjału wraz z przeglądem dostępności zasobów, -analiza zgodności zasad zrównoważonego rozwoju z dotychczasową polityka planistyczną, -zidentyfikowanie barier i czynników wspomagających, -analiza mapy interesariuszy, -analiza SWOT obecnego systemu transportowego z wnioskami i rekomendacjami, -opracowanie możliwych sytuacji transportowych w przyszłości, -zdefiniowanie procesu rozwoju i zakresu planu - podejście zintegrowane, -określenie priorytetów i wymiernych celów SMART, -opracowanie wskaźników do określonych celów. 2/Przeprowadzenie konsultacji społecznych na każdym etapie opracowywania planu. -zapewnienie udziału interesariuszy i obywateli na każdym etapie powstawania planu (przygotowanie, wyznaczanie celów, opracowanie wdrażanie) wraz z harmonogramem angażowania i aktywnego informowania stron. Zorganizowanie co najmniej 3 spotkań w Starostwach Powiatowych, po jednym w Kluczborku, Namysłowie i Oleśnie oraz po 1-2 spotkań w każdej z 16 gmin. -angażowanie społeczeństwa może odbywać się również za pośrednictwem: ulotek, broszur, plakatów, ankiet, programów radiowych, Internetu, itp. 3/ Diagnoza stanu aktualnego: -charakterystyka infrastruktury transportowej, -transport publiczny -transport indywidualny, -polityka parkingowa, -strefy ruchu pieszych, -transport rowerowy ( niezmotoryzowany), -transport towarowy, -bezpieczeństwo w transporcie. 4/Przedstawienie celów. Przedstawione cele muszą być spójne z PGN dla Gmin, które je posiadają oraz z celami wynikającymi z załącznika Koncepcja dotycząca Planów Mobilności w miastach zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju do Komunikatu do Komisji Parlamentu Europejskiego, Rady, Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego i Komitetu Regionów pt.Wspólne dążenie do osiągnięcia konkurencyjnej i zasobooszczędnej mobilności w miastach. Zamawiający przewiduje możliwość poszerzenia prezentowanych obszarów celu zapewnienia optymalnych wyników diagnozy na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 5/Harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający co najmniej: a) nazwę zadania lub podejmowanego działania, b) planowany efekt realizacji, c) koszt realizacji, d) okres realizacji, e) źródła finansowania. 6/Działania wspierające rozwój zrównoważonego transportu: -edukacja ekologiczna, -transport publiczny, -transport rowerowy ( niezmotoryzowany), -bezpieczeństwo ruchu drogowego, -transport drogowy, -intermodalność, -logistyka miejska, -zarządzanie mobilnością, -inteligentne systemy transportowe. 7/Aspekty organizacyjne i finansowe: -opis zintegrowanego planowania i wdrażania, -finansowanie. 8/Monitorowanie, przeglądy i sprawozdawczość: -opis wskaźników monitorowania, -opis sposobu oceny realizacji postępów w oparciu o wybrane wskaźniki, - opis właściwego sposobu zarządzania realizacją planu 9/Strategiczna ocena oddziaływania na środowisko. 10/Przeprowadzenie szkoleń z systemu wdrażania oraz monitoringu i ewaluacji planu. 11/Uzyskanie niezbędnych uzgodnień planu z instytucjami zgodnie z przepisami. 12/Przyjęcie planu przez Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia Obszar Funkcjonalny Kluczbork-Namysłów-Olesno. Wykonawca przekaże Zamawiającemu Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Kluczbork-Namysłów -Olesno na lata 2016-2022 w wersji papierowej - 22 egzemplarze i w wersji elektronicznej - 5 egzemplarzy oraz wyniki badań. W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert częściowych. W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 135 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba spotkań w ramach konsultacji społecznych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach