Przetargi.pl
„Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych z frezowaniem na drogach gminnych”

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 816 471 , fax. 757 816 585
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35
    59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 757 816 471, fax. 757 816 585
    REGON: 23082139700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych z frezowaniem na drogach gminnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych. 2.Zakres zadania obejmuje: a) Oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową drobnoziarnistą (0/11 mm) z frezowaniem nawierzchni w ilości około 1500 m² ( Część 1-Świeradów-Zdrój około 1000m² i Część 2-Czerniawa-Zdrój około 500 m² ). c) Zdemontowanie tymczasowego oznakowania, uprzątnięcie terenu budowy. 3.Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowego. 4.Zamawiający zastrzega sobie zmniejszeniu lub zwiększenie zakresu rzeczowego zamówienia, realizacja będzie uzależniona od stanu nawierzchni dróg. Zakres i lokalizację wykonania określi Zamawiający na etapie realizacji zadania. Uzyskany z rozbiórki gruz zostanie przez Wykonawcę zagospodarowany zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce odpadami. 5. Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie i do obrotu handlowego (deklaracja zgodności, znak CE, certyfikaty producentów, atest higieniczny PZH, aprobata techniczna ITB). 6. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w „Istotnych postanowieniach umownych” stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. Integralną częścią SIWZ stanowi Specyfikacja Techniczna. 8. Zamawiający nie zastrzega sobie obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę i wykonywały następujące czynności: - oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, - frezowanie nawierzchni asfaltowej, - oczyszczenie powierzchni ubytku z naleciałości, -pokrycie krawędzi ubytku warstwą emulsji asfaltowej, -uzupełnienie ubytku masa bitumiczną, drobnoziarnistą, -zagęszczenie ułożonej masy bitumicznej walcem statycznym, -pokrycie emulsją asfaltowa miejsca łączenia wbudowanej łaty asfaltowej z nawierzchnią drogi, -zdemontowanie tymczasowego oznakowania, uprzątnięcie terenu budowy. Powyższe czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczy wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, opisane są w dokumentacji technicznej stanowiącej integralną cześć Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Czynności związane z realizacją dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia nie wymagają zatrudnienia osób w oparciu o umowę o pracę. Szczegółowe wymogi w ww. zakresie zostały wskazane we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 11.Wykonawca zapewnia, że będzie właściwie gospodarował odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadził je w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwianiem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodnie z przepisami wykonanie obowiązków z zakresie gospodarki odpadami. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy (załącznik nr 7 do SIWZ), minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Ponadto w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zawarto w Istotnych Postanowieniach Umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach