Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 59850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 816 471, , fax. 757 816 585
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35
59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 757 816 471, , fax. 757 816 585
REGON: 23082139700000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych z frezowaniem na drogach będących w zarządzie gminy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w ilości około 400 m2. Zakres zadania obejmuje: a) Oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową drobnoziarnistą (0/11m) z frezowaniem nawierzchni c) Zdemontowanie tymczasowego oznakowania, uprzątnięcie terenu budowy. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 361 od miejscowości Krzewie do przejścia granicznego Czerniawa-Zdrój - Nove Mesto i 358 od Orłowice - Szklarska Poręba w ilości około 2000 m2 Zakres zadania obejmuje: a) Oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralną-asfaltową drobnoziarnistą (0/11m) z frezowaniem nawierzchni, c) Zdemontowanie tymczasowego oznakowania, uprzątnięcie terenu budowy. 1. Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowego. 2. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie lub zwiększenie zakresu rzeczowego zamówienia, realizacja będzie uzależniona od stanu nawierzchni dróg. Zakres i lokalizację wykonania określi Zamawiający na etapie realizacji zadania. Uzyskany z rozbiórki gruz zostanie przez Wykonawcę zagospodarowany zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce odpadami. 3. Uzyskany z rozbiórki gruz zostanie przez Wykonawcę zagospodarowany zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce odpadami. 4. Okres gwarancji na wykonanie roboty wynosi 12 miesięcy 5. Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie i do obrotu handlowego (deklaracja zgodności, znak CE, certyfikaty producentów, atest higieniczny PZH, aprobata techniczna ITB). 6. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w „Istotnych postanowieniach umownych” stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Integralną częścią SIWZ stanowi Specyfikacja Techniczna. 8. Zamawiający nie zastrzega sobie obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę i wykonywały następujące czynności: oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, frezowanie nawierzchni asfaltowej, oczyszczenie powierzchni ubytku z naleciałości, pokrycie krawędzi ubytku warstwą emulsji asfaltowej, uzupełnienie ubytku masa bitumiczną, drobnoziarnistą, zagęszczenie ułożonej masy bitumicznej walcem statycznym, pokrycie emulsją asfaltowa miejsca łączenia wbudowanej łaty asfaltowej z nawierzchnią drogi, zdemontowanie tymczasowego oznakowania, uprzątnięcie terenu budowy. 11. Wykonawca zapewnia, że będzie właściwie gospodarował odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadził je w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Powyższe czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczy wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, opisane są w dokumentacji technicznej stanowiącej integralną cześć Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Czynności związane z realizacją dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia nie wymagają zatrudnienia osób w oparciu o umowę o pracę. Szczegółowe wymogi w ww. zakresie zostały wskazane we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 12. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwianiem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodnie z przepisami wykonanie obowiązków z zakresie gospodarki odpadami. 13. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy (ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ), minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. 14. Ponadto w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zawarto w Istotnych Postanowieniach Umownych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej ul. 3 Maja i ul. B. Kominka - budowa ścieżki rowerowej (etap A)
Dodano: 2024-02-09 - Remont drogi gminnej w miejscowości Jawornica
Dodano: 2023-10-02 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na potrzeby turystyczne i rekreacyjne w Marcinowicach
Dodano: 2023-05-31 - Wdrożenie elementów zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie miasta Twardogóra poprzez zagospodarowanie miejskich przestrzeni publicznych.
Dodano: 2023-02-23 - Przebudowa ul. Konarskiego w Zgorzelcu
Dodano: 2023-02-14 - Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych
Dodano: 2023-02-02 - Przebudowa drogi na terenie gminy Lewin Kłodzki na odcinku Jawornica – Zimne Wody
Dodano: 2022-09-19 - „Piknikowa strefa relaksu ” – Zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022
Dodano: 2022-08-25 - „Pysząca – droga dojazdowa do gruntów rolnych”
Dodano: 2022-08-22 - "Zagospodarowanie Zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V – budowa ścieżki pieszo-jezdnej oraz wiat widokowych” – Budowa ścieżki pieszo-jezdnej
Dodano: 2022-08-02