Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH DRÓG W MIEJSCACH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA TERENIE GMINY GRABICA W 2020R. ORAZ W CIĄGU DROGI WOLA BYKOWSKA – BĄKOWIEC, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

Urząd Gminy Grabica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-306 Grabica, Grabica
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6161188 , fax. 44 6161188
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grabica
    Grabica 66
    97-306 Grabica, woj. łódzkie
    tel. 44 6161188, fax. 44 6161188
    REGON: 53542200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: grabica.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH DRÓG W MIEJSCACH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA TERENIE GMINY GRABICA W 2020R. ORAZ W CIĄGU DROGI WOLA BYKOWSKA – BĄKOWIEC, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie remontów cząstkowych dróg w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych Gminy Grabica oraz w ciągu drogi Wola Bykowska – Bąkowiec, z podziałem na cztery części polegające na: A) Część I – Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni tłuczniowych i bitumicznych w miejscach wskazanych przez Zmawiającego, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.: a) Wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 15 cm dwuwarstwowo, dolna warstwa grubości 10 cm z kruszywa dolomitowego 31,5 - 63 mm, górna warstwa grubości 5 cm z kruszywa dolomitowego 0-31,5 mm - w ilości szacunkowej 7500 m2; b) Wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 5 cm, górna warstwa grubości 5 cm z kruszywa dolomitowego 0-31,5 mm - w ilości szacunkowej 9000 m2; c) Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni bitumicznej o grubości średnio 2,5 cm - w ilości szacunkowej 910 m2; d) Wykonanie nakładki z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo – żwirowej warstwa ścieralna asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm, na którą składa się również mechaniczne oczyszczenie istniejącej bitumicznej nawierzchni drogowej oraz skropienie jej asfaltem lub skropienie podbudowy, w szacunkowej ilości 910 m2; e) Wykonanie nawierzchni emulsyjno – grysowej, 3 warstwowej - w szacunkowej ilości 9000 m2; B) Część II – Wykonanie remontów bieżących nawierzchni bitumicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.: a) Wykonanie remontu bieżącego nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera typu PATCHER w ilości szacunkowej 60 Mg; C) Część III - Wykonanie remontu cząstkowego w ciągu drogi gminnej Wola Bykowska – Bąkowiec, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.: a) Wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 20 cm dwuwarstwowo, dolna warstwa grubości 13 cm z kruszywa dolomitowego 31,5 - 63 mm, górna warstwa grubości 7 cm z kruszywa dolomitowego 0-31,5 mm - w ilości szacunkowej 4750 m2; b) Wykonanie nawierzchni emulsyjno – grysowej, 3 warstwowej - w szacunkowej ilości 4750 m2; c) Wykonanie poboczy z tłucznia 0-31,5 mm grubość 10 cm, szerokość 1 m - w szacunkowej ilości 1900 m2; Zamówienie na tą część jest prowadzone na podstawie Uchwały Nr XIV/108/2020 Rady Gminy Grabica z dnia 8 kwietnia 2020r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Gminie Moszczenica. D) Część IV - Wykonanie remontu cząstkowego w ciągu drogi gminnej Krzepczów - Grabica, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.: a) Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni bitumicznej o grubości średnio 2,5 cm – w szacunkowej ilości 6750,00 m2; b) Wykonanie nakładki z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowo – żwirowej warstwa ścieralna asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm, na którą składa się również mechaniczne oczyszczenie istniejącej bitumicznej nawierzchni drogowej oraz jej skropienie asfaltem lub skropienie podbudowy – w szacunkowej ilości 6750,00 m2; c) Wykonanie poboczy z tłucznia 0-31,5 mm grubość 10 cm, szerokość 1 m - w szacunkowej ilości 3000 m2; Wartości podane w pkt. III.1 A) - D) są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem mniejszej ilości m2, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót. Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu robót i zatwierdzona przez Zamawiającego. Wszelkie prace przewidziane w pkt. III.1 A) - D) należy wykonać w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z STWiOR, obowiązującymi normami oraz przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. 2. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu; b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót, c) zabezpieczenia terenu na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim. f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia kosztów za media, g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach, h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od I – IV. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wykonanie poszczególnych części zamówienia, jednej lub dwóch lub trzech lub czterech.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla Części I - 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). Dla Części II - 500,00 PL (słownie: pięćset złotych). Dla Części III - 4.000,00 PL (słownie: cztery tysiące złotych). Dla Części IV - 5.000,00 PL (słownie: pięć tysięcy złotych). W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN należy stosować średni kurs NBP dla danej waluty, obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04.06.2020r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium w wysokości określonej w ppkt. 1 należy wnieść: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej o/Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006. tytułem: WADIUM w postępowaniu znak ZP.271.1.3.2020 Części I /II/III/IV *. b) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. c) w formie innej niż pieniądz (poręczeniach lub gwarancjach) oryginał dokumentu należy umieścić w ofercie bez zszywania jej z pozostałymi dokumentacji oferty, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ (tj. we właściwej formie, terminie i kwocie) zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Pzp. 6. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. 3 lit. b) – e) musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona przez cały okres związania ofertą nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. UWAGA! a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust.4a ustawy Pzp). b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument zgodnie z pkt. V ppkt. 4 SIWZ – jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach