Gmina Myślibórz ogłasza przetarg
- Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7472061 , fax. 095 7473363
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 1
74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7472061, fax. 095 7473363
REGON: 00052976900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mysliborz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchniach gruntowych, żużlowych oraz tłuczniowych na terenie Gminy Myślibórz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAMÓWIENIE OBEJMUJE: Zadanie Nr 1 - Remont dróg gruntowych - uzupełnienie ubytków gruzem betonowym skruszonym Jednostką obmiarową jest 1 m2 Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: - zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie gruzu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. Warunki Formalne 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy. 6.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 6.2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.2.1 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia; - posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; - dostępny podczas realizacji zadania. Wykonawca załączy kopię uprawnień budowlanych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kopie potwierdzającą przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (dla osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami). Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. 6.2.2 Potencjał techniczny a) Wykonawca winien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do urządzeń i sprzętu niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca winien mieć zapewnioną dostawę surowca z zasobów własnych lub udokumentowaną umowami możliwość zakupu. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek. 6.2.3 Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 3 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu stanowiącemu przedmiot tego zamówienia. b) Wykonawca przedstawi dokumenty od poprzednich Zamawiających potwierdzające należyte wykonanie prac. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 12.2.1. Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1a lub 1b lub 1c lub 1d lub 1e; 12.2.2. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy - Formularz nr 2; 12.2.3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie: a) Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 3. Takie oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia; c) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; d) Oświadczenie Wykonawcy nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; e) Zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.2.4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia techniczne warunki ubiegania się o zamówienie. a) Personel Wykonawcy - Informacje na temat Personelu Wykonawcy (wg Formularza Nr 4). - Kopie uprawnień budowlanych osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kopie potwierdzającą przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Potencjał techniczny - Informacje o potencjale technicznym Wykonawcy - wypełniony Formularz Nr 5; - Oświadczenie, że Wykonawca ma zapewnioną dostawę surowca z zasobów własnych lub udokumentowaną umowami możliwość zakupu. c) Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 6; - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac. 12.2.5. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: a) Informacje na temat zakresu robót zlecanych Podwykonawcom - Formularz nr 7. b) Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznane zamówienia z oświadczeniem Wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem nr 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mysliborz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Marianowo
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi 3877 w Leśnictwie Rusinowo
Dodano: 2016-07-25 - BUDOWA PARKINGU PRZY UL. PCK W POLICACH
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa drogi gminnej nr 656001Z zlokalizowanej na ul. Energetyków w Drawnie
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi gminnej oraz remont zjazdów i przepustów na odcinku Gostyń-Dąbrowa w kierunku Redli
Dodano: 2016-06-22 - Przebudowa drogi -ulic Parkowej i Przechodniej w Dobrzanach.
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa dróg w miejscowości Biała w Gminie Dobrzany.
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa drogi w miejscowości Krzemień w Gminie Dobrzany.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie remontu nawierzchni alejek cmentarnych między kwaterami P34, P35, P36 , a kwaterami R34, P37, P38 oraz remont nawierzchni alejki przy planowanym kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44.
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1095Z Czarne Wielkie - Kuszewo
Dodano: 2016-06-02