Przetargi.pl
Wykonanie punktów pomiarowych na sieci wodociągowej.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie punktów pomiarowych na sieci wodociągowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie punktów pomiarowych na sieci wodociągowej (system monitoringu pomiaru ciśnienia, przepływu, minimalny nocny przepływ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis minimalnych warunków gwarancyjnych: 2.1. Minimalny wymagany, bezwarunkowy okres gwarancji wynosi - min. 24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo-odbiorczego). 2.2. Czas usunięcia usterki w okresie gwarancyjnym 7 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia. 2.3. Koszty dojazdu serwisu w przypadku awarii pokrywa Wykonawca (Gwarant). 2.4. Przeglądy gwarancyjne wykonywane będą dwa razy podczas trwania umowy, tj. po roku oraz po dwóch latach użytkowania, w miejscu przeznaczenia przedmiotu zamówienia. Koszty dojazdu pokrywa Wykonawca (Gwarant). 2.5. Serwis pogwarancyjny zapewni dostawę części zamiennych lub naprawę w terminie 7 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia. 2.6. W przypadku zawiązania konsorcjum, wchodzący w jego skład członkowie wyznaczą przedstawiciela, którego wkład finansowy w realizację zamówienia jest największy. Wyznaczony reprezentant odpowiedzialny będzie za realizację warunków gwarancyjnych. 2.7. Zamawiający zastrzega sobie 30 dniowy (30 dni kalendarzowych) okres próbny szerzej opisany w umowie (załącznik nr 3). 3. Inne zobowiązania Wykonawcy: Wykonawca realizujący przedmiot postępowania zapewni bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi i funkcjonowania przedmiotu zamówienia 6 pracownikom wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) wraz z określonymi w SIWZ. 2. Wykażą się w okresie ostatnich 3 lat dostawą co najmniej 2 porównywalnych systemów. 3. Przedstawiający dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w załączniku nr 1, wraz z oświadczeniem że oferowany produkt jest zgodny z treścią owego załącznika. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. X SIWZ, według formuły (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 4 lub 4a. 3. Oświadczenie, że produkt spełnia wymagania określone w załączniku nr 1. 4. Kalkulację ceny ofertowej (załącznik nr 5). 5. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust IX pkt. 2 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: wartość i daty dostaw urządzeń, wykaz odbiorców oraz pisemne potwierdzenia, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (referencje). 6. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust IX pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda: 6.1. dokumentów określających: parametry i opis techniczny potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 1. 6.2. atest PZH Warszawa na zawór główny. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia i dokumenty opisane w ust. X, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. X pkt 1 są składane dla każdego partnera z osobna, - pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i okresu gwarancyjnego, - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach