Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Włodawa, zmiany części planu zagospodarowania przestrzennego Jezior Białe - Glinki oraz opracowanie planu miejscowego dla miejscowości Suszno

Gmina Włodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Jana Pawła II 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0825721234 , fax. 0825721234
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodawa
    ul. Jana Pawła II 22 22
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0825721234, fax. 0825721234
    REGON: 11019786500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/wlodawa/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Włodawa, zmiany części planu zagospodarowania przestrzennego Jezior Białe - Glinki oraz opracowanie planu miejscowego dla miejscowości Suszno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do przedmiotu zamówienia należą : 1) Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Włodawa zgodnie z uchwałą Rady Gminy Włodawa nr XXV/230/08. 2) Opracowanie zmiany części planu zagospodarowania przestrzennego Jezior Białe - Glinki - dla obszarów wskazanych na załączniku graficznym do uchwał Rady Gminy Włodawa nr XLVL/322/06 i XXV/229/08. 3) Opracowanie planu miejscowego dla miejscowości Suszno - obszar wskazany na załączniku graficznym do uchwały Rady Gminy Włodawa nr XXII/211/08. Ponadto do wykonawcy należy przeprowadzenie toku formalno - prawnego wymaganego przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, opracowanie skutków finansowych projektów planów oraz opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzenie procedur w zakresie ocen oddziaływania na środowisko. Granice terenów objętych opracowaniami określone zostały uchwałami rady gminy i zostały załączone do specyfikacji. Do przedmiotu zamówienia należą prace planistyczne w tym: - przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Gminy dotyczących planu zagospodarowania przestrzennego - przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Wójta Gminy Włodawa związanych z procedurą planistyczną - udział we wszelkich prezentacjach projektu planu, w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia - zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu planu zagospodarowania przestrzennego i studium - rozpatrzenie uwag złożonych do projektów studium i planów - udział w posiedzeniu komisji Rady Gminy podczas której dyskutowane będą rozwiązania planistycznej - udział na sesji Rady Gminy w trakcie uchwalania projektu planu i studium. Projekty planów i projekt zmian studium winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy z uwzględnieniem potrzeb przedmiotowego zamówienia. Projekty opracowań muszą uwzględniać aktualny stan wiedzy oraz stan prawny, służyć celowi, dla którego zostaną wykonane, uzyskać akceptację Zamawiającego, pozytywną opinię GKUA oraz pozytywnie przejść nadzór Wojewody. Projekty planów i studium zostaną dostarczone Zamawiającemu w następujący sposób: - projekty planów wraz z prognozami w wersji gotowej do udostępnienia do opiniowania, uzgadniania i uchwalenia - 2 egz., oraz na nośnikach elektronicznych w formacie plików typu doc. i jpg. oraz jednym w formie papierowej - projekt studium wraz z prognozą w wersji gotowej do udostępnienia do opiniowania, uzgadniania i uchwalenia - 2 egz., oraz na nośnikach elektronicznych w formacie plików typu doc. i jpg. oraz jednym papierowej. - plany po wniesieniu ostatecznych korekt w 5 egz., (2 wersje elektroniczne) w tym 3 egz. w skali 1:1000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie, oraz na nośnikach elektronicznych w formacie plików typu doc. i jpg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, (co najmniej 1 osoba legitymuje się członkowstwem w Izbie Urbanistów) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o dokumenty, które należy dołączyć do oferty. 2. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawiera rażąco niską lub wysoką cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, (art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń: 1. Oferta sporządzona na druku - załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie, że wykonawcy akceptują warunki specyfikacji. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych opracowań - opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uchwalenie miejscowych planów zagospodarowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością opracowań stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty rozpoczęcia prac, miejsca wykonania i zakończenia (uchwalenia) oraz dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. 7. Dokument, uprawniający do złożenia oferty w imieniu podmiotu nie posiadającego osobowości prawnej - np. umowa spółki cywilnej ze wskazaniem osoby fizycznej upoważnionej do reprezentowania podmiotu. 8. Kserokopię uprawnień urbanistycznych potwierdzone za zgodność oraz kserokopia zaświadczenia o przynależności do Izby Urbanistów wystawiona w ciągu 12 miesięcy od dnia ogłoszenia postępowania przetargowego. W przypadku dołączenia do oferty kopii jakiegoś dokumentu, powyższe kopie winne być potwierdzone własnoręcznym podpisem przez Oferenta - zgodne z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wlodawa/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach