Przetargi.pl
Wykonanie aktualizacji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaski

Urząd Miejski w Piaskach ogłasza przetarg

  • Adres: 21-050 Piaski, ul. Lubelska 77
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5821020 , fax. 081 5821020
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Piaskach
    ul. Lubelska 77 77
    21-050 Piaski, woj. lubelskie
    tel. 81 5821020, fax. 081 5821020
    REGON: 00054910500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie aktualizacji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Piaski oraz udział w czynnościach związanych z procedurą opracowania studium. Zmianą studium obejmuje się obszar całej gminy w jej granicach administracyjnych (powierzchnia ogółem 16973 ha, w tym miasto 840 ha) - zgodnie z Uchwałą Nr XLV.334.2014 Rady Miejskiej w Piaskach z dnia 26 września 2014 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Piaski. Niniejsza zmiana studium ma stanowić aktualizację obowiązującego studium uchwalonego Uchwałą Nr XXII.172.2005 Rady Miejskiej w Piaskach z dnia 25 lutego 2005 r., z późniejszymi zmianami w szczególności w zakresie: - wyznaczenia terenów inwestycyjnych dla przedsięwzięć zaliczanych w Projekcie Regionalnej Strategii Innowacji dla Województwa Lubelskiego do innowacyjnych branż gospodarki (m.in. zintegrowana turystyka, biogospodarka, energetyka niskoemisyjna), - dostosowania ustaleń obowiązującego studium do aktualnego stanu prawnego i faktycznego, - aktualizacji uwarunkowań i kierunków rozwoju infrastruktury technicznej, determinującej rozwój gospodarczy gminy (w szczególności komunikacji o znaczeniu ponadlokalnym, gospodarki wodno-ściekowej, energetyki z wykorzystaniem OZE), - nowelizacji ustaleń studium dotyczących lokalnych zasobów gminy, form i zasad ochrony zabytków, krajobrazu kulturowego, przyrody i innych elementów środowiska, stanowiących potencjał gminy dla rozwoju turystyki i biogospodarki. Przedmiot zamówienia należy wykonać według procedur i problematyki określonych w: a) ustawie z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233), c) ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z dnia 2008 r. Nr 1999, poz. 1227). W czasie sporządzania projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Piaski, zwanego dalej - studium Wykonawca jest zobowiązany do: a) wykorzystania materiałów planistycznych, sporządzonych na podstawnie przepisów odrębnych na potrzeby projektu studium (aktualne na dzień przystąpienia do sporządzenia projektu studium), b) przygotowania kompletu dokumentów pism - ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień wynikających z trybu opracowania studium, c) uczestniczenia w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w Piaskach, sesji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistycznej, w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w projekcie zmiany studium, d) uczestniczenia w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiającego, e) przygotowania propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków dotyczących projektu zmiany studium, f) uzyskania opinii i uzgodnień właściwych instytucji i organów, g) przygotowania projektu studium do wyłożenia do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, h) opracowania ostatecznego projektu studium do uchwalenia przez Radę Miejską, i) skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej celem przekazania do Wojewody Lubelskiego oraz udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawnymi w przypadku stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium. Przez projekt zmiany studium należy rozumieć projekt uchwały, o której mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z uzasadnieniem, podsumowaniem i załącznikami. W ramach zadania należy opracować nowy, ujednolicony dokument studium obejmujący cz. graficzną - rysunek studium gminy w granicach administracyjnych (w tym miasto Piaski) w skali 1:10000, ujednolicony tekst studium obejmujący cz. uwarunkowania rozwoju i cz. kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy. Projekt rysunku studium należy sporządzić w oparciu o kopie mapy topograficznej pochodzącej z Centralnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (przekazanej przez Zamawiającego w wersji papierowej oraz w plikach graficznych w formacie TIFF). Projekt studium powinien być sporządzony w czytelnej technice graficznej oraz pliku graficznym w formacie TIFF lub innym formacie rastrowym bez kompresji (zapewniającej możliwość wyłożenia do publicznego wglądu, sporządzanie jego kopii). Zamawiającemu należy przekazać wykonane opracowanie studium w formie i ilościach: a) dwa komplety kolorowego rysunku studium w skali 1:10000 (w tym jeden z rysunkiem naklejonym na płótno lub inny twardy materiał np. folię), b) dwa teksty ujednolicone studium w wersji tradycyjnej, oprawione c) studium w formie zapisu elektronicznego 2 płyty CD,DVD - cz. tekstowa w formacie MS Word, cz. graficzna w formacie TIFF lub innym formacie rastrowym, d) prognoza oddziaływania na środowisko - jeden egz. w formie papierowej, jeden w wersji elektronicznej w formacie MS Word, e) dokumentację formalno-prawną prac planistycznych składających się z materiałów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r., Nr 118, poz. 1223). Zamawiający przekaże Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa o udzielenie zamówienia publicznego: a) Uchwałę Nr XLV.334.2014 Rady Miejskiej w Piaskach z dnia 26 września 2014 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Piaski, b) tekst ustaleń obowiązującego studium oraz rysunek w skali 1:25000 (w formie papierowej - do wglądu) oraz studia branżowe, c) mapy topograficzne pochodzące z Centralnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (w wersji papierowej oraz w plikach graficznych w formacie TIFF) d) opracowanie ekofizjograficzne z 2004 r. ( w wersji tradycyjnej ) - cz. tekstowa - cz. graficzna (miasto - skala 1:5000, gmina - skala 1:10000) e) tekst ustaleń obowiązującego planu gminy z późniejszymi zmianami oraz rysunek ww. planu w skali 1:10000, z późniejszymi zmianami, f) tekst ustaleń obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Ośrodka Gminnego Piaski - Osiedle Krasickiego z późniejszymi zmianami oraz rysunek ww. planu w skali 1:5000, z późniejszymi zmianami, g) inne opracowania i dokumentacje mające związek z przedmiotem zamówienia, będące w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Piaskach. Koszty związane z zamieszczeniem obwieszczeń, ogłoszeń, działaniem GKWA i innych czynności urzędowych wynikających z kompetencji organu administracji samorządowej ponosi Zamawiający
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach