Urząd Skarbowy w Lubartowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Legionów 55
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8541349 , fax. 081 8541362
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Lubartowie
ul. Legionów 55 55
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 8541349, fax. 081 8541362
REGON: 43050508100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-lubartow.is.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona Urzędu Skarbowego w Lubartowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ochrona Urzędu Skarbowego w Lubartowie, a w szczególności: - zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników przebywających w budynku Urzędu Skarbowego przy ul. Mickiewicza 6, - systematyczne dokonywanie obchodów drugiego budynku Urzędu Skarbowego w Lubartowie przy ul. Legionów 55 (co najmniej dwukrotnie w ciągu doby - w godzinach popołudniowych po zakończeniu sprzątania oraz w godzinach nocnych), - ochrona budynku biurowego oraz terenu posesji, - ochrona mienia znajdującego się na terenie Urzędu Skarbowego przed: napadem rabunkowym, włamaniem i kradzieżą, wandalizmem i chuligaństwem, ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub narkotyków, wypadkami losowymi i awariami np. pożar, zalanie, itp., innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w Urzędzie Skarbowym, innymi przestępstwami i wykroczeniami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w okresie ostatnich trzech lat (przed datą wszczęcia niniejszego postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (bądź są w trakcie realizacji) co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumie się usługę ochrony osób i mienia - o wartości nie niższej niż 80 000 PLN brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych), e) posiadają koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, f) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu, czy Wykonawcy złożyli oświadczenia i dokumenty wymienione w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (Załącznik nr 2 SIWZ), b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (Załącznik nr 3 SIWZ), c) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (co najmniej 1) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 80 000 PLN brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór stanowi Załącznik nr 4 SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje), d) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie osób i mienia, e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-lubartow.is.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ochrona osób i mienia budynku Prokuratury Rejonowej w Świdniku
Dodano: 2016-07-27 - Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia na nieruchomościach z zasobu Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie
Dodano: 2016-07-25 - Usługa ochrony terenów i obiektów UMCS, obsługi systemu monitoringu oraz obsługi portierni (oznaczenie sprawy: PN/57-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-07-25 - Ochrona fizyczna mienia należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach
Dodano: 2016-07-08 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia z podziałem na części: Część nr 1 - Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu, Część nr 2 - Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim, Część nr 3 - Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usług ochrony i obsługi parkingu podziemnego Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie
Dodano: 2016-05-13 - Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w siedzibie przy ul. Szkolnej 16 w Lublinie oraz całorocznego utrzymania porządku na terenie przylegającym budynku
Dodano: 2016-05-11 - Zapewnienie kompleksowej ochrony obiektu oraz wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Centrum Spotkania Kultur w Lublinie (CSK) na okres 12 miesięcy [OR.260.02.2016]
Dodano: 2016-04-26 - Ochrona obiektów Hali Targowej, nieruchomości przy ul. Lubelska 59 i Dęblińska 2 w Puławach
Dodano: 2016-04-15 - Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów, osób i mienia Oddziału ZUS w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2016-03-03