Przetargi.pl
Wykonanie przystosowania pomieszczenia byłej kotłowni na potrzeby archiwum zakładowego

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-001 Rzeszów, Al. Józefa Piłsudskiego 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177850044 , fax. 178521109
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
    Al. Józefa Piłsudskiego 38
    35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 177850044, fax. 178521109
    REGON: 180378368
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-rzeszow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przystosowania pomieszczenia byłej kotłowni na potrzeby archiwum zakładowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Wykonaniem przystosowania pomieszczenia byłej kotłowni na potrzeby archiwum zakładowego.1. Realizowane zadanie inwestycyjne obejmuje: remont istniejącej części budynku (kotłownia) wraz z wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, kanalizacyjną, chłodniczą, grzewczą, zgodnie z opracowaną dokumentacją wykonaną przez Firmę Handlowo-Usługową A&A, 35- 055 Rzeszów, ul. Naruszewicza 13/8.2. Pomieszczenia objęte robotami budowlanymi znajdują się w piwnicach (poziom -1) w budynku Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie. Przystosowanie obejmować będzie kotłownię ze składem opału. Zakres prac w głównej mierze opiera się na oczyszczeniu, zabezpieczeniu i izolacji istniejących ścian w ww. pomieszczeniu, a także zamurowaniu zbędnych w eksploatacji archiwum otworów okiennych i drzwiowych. Prace w swoim zakresie obejmują szeroko pojęte wykończenia posadzek, które dobrane zostały na podstawie przewidywanej tam funkcji, a także wymianę drzwi na specjalistycznie dobrane do planowanej funkcji. W pomieszczeniu archiwum planuje się wykonanie oświetlenia dopasowanego do planowanych warunków, a także instalacji nawiewno – wywiewnej zapewniającej odpowiedni komfort i eksploatację przystosowanego pomieszczenia archiwum.3. W zakresie prac zewnętrznych planuje się po odkopaniu ścian zewnętrznych oraz pomieszczenia po zsypie węgla poprzedzonego rozbiórką nawierzchni z kostki brukowej przygotowanie podłoża stropu składu opału (zsypu) przygotowanie podłoża ścian zewnętrznych pod wykonanie hydroizolacji, wykonanie hydroizolacji stropu składu opału (zsypu) oraz ścian zewnętrznych, zasypanie wykopów i odtworzenie nawierzchni przy budynku z zachowaniem spadku od budynku. Prace zewnętrzne podlegały zgłoszeniu do organu administracji architektoniczno - budowlanej. Uzyskano zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.4. W zakresie prac wewnętrznych w pomieszczeniu po byłym składzie opału planuje się wyburzenie ścianki działowej pod podciągiem, przygotowanie podłoża ścian od wewnątrz pod wykonanie hydroizolacji, renowacja i odsalanie stropu pośredniego, wykonanie zabiegu odsalania powierzchniowego ścian i stropów, uzupełnienie i wyrównanie podkładu betonowego (istniejąca posadzka), wykonanie hydroizolacji posadzki, wymurowanie na nowo ściany pod podciągiem, hydroizolacja ścian od wewnątrz (od poziomu betonu podkładowego do stropu), wykonanie prac tynkarskich, malowanie pomieszczenia.5. W zakresie prac wewnętrznych w pomieszczeniu po byłej kotłowni planuje się zamurowanie zbędnych dla archiwum otworów ściennych, przygotowanie podłoża ścian wewnętrznych pod wykonanie hydroizolacji, uzupełnienia i wyrównanie podkładu betonowego (istniejąca posadzka), wykonanie przepony iniekcyjnej słupów żelbetowych w poziomie posadzek piwnic i ich renowacja, wykonanie renowacji i hydroizolacji słupów, hydroizolacja ścian od wewnątrz (od poziomu betonu podkładowego do stropu), wykonanie żelbetowej posadzki, prace instalacyjne, wykonanie prac tynkarskich, wykonanie izolacji natryskowej od stropu nad kotłownią, malowanie pomieszczenia.6. Wyposażenie pomieszczenia archiwum w regały przesuwne.7. Wykonanie prac instalacyjnych poszczególnych branży:1) w branży architektonicznej: a) prace budowlane w pomieszczeniu zsypu, b) prace budowlane w pomieszczeniu kotłowni,c) izolacja wewnętrzna,d) izolacja zewnętrzna,e) instalacja regałów,2) w branży sanitarnej: a) instalacja wentylacji mechanicznej,b) instalacja klimatyzacji,c) kanalizacja deszczowa,d) kanalizacja sanitarna,e) instalacja wodociągowa,f) instalacja ppoż.,g) instalacja centralnego ogrzewania,3) w branży elektrycznej: wykonanie instalacji elektrycznej.Dokładny zakres robót i technologia wykonania zostały opisane w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót dołączonym do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej – minimalny warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 prace polegające na remoncie/przebudowie budynków użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225) na kwotę minimum 1 000 000,00 zł każda;b) dysponuje/będzie dysponował osobami zdolnym do wykonania zamówienia, tj. skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby posiadające kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia tj.: będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych spełniającą następujące wymagania:• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił min. 2 razy funkcję kierownika budowy lub kierownika robót z zakresu budowy, przebudowy, remontu budynków;• posiadającą uprawnienia do budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;• jest zrzeszona we właściwej izbie samorządu zawodowego; będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej spełniającą następujące wymagania:• posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych oraz kanalizacyjnych/sanitarnych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;• posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót cieplnych/kanalizacyjnych/sanitarnych; będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży elektrycznej spełniającą następujące wymagania:• posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;• posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych.3. Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy PZP wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej każdy z Wykonawców powinien ustalić indywidualnie z Panem Tadeuszem Rzeszutkiem, tel. 600 261 546. Wizja lokalna odbywa się wyłącznie przed terminem składania ofert. Dowód przeprowadzenia wizji lokalnej stanowi dołączenie do oferty potwierdzonego przez Zamawiającego oświadczenia zgodnego w treści z Załącznikiem nr 4 do SWZ.4. Jeżeli Wykonawca nie odbędzie wizji lokalnej i nie złoży wraz z ofertą oświadczenia zgodnego w treści z Załącznikiem nr 4 do SWZ - Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP odrzuci ofertę takiego Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach