Przetargi.pl
Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029”

URZĄD MIEJSKI W MIELCU ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
    ul. Żeromskiego 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    REGON: 000524708
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Część 1 zamówienia obejmuje:1) przebudowę/modernizację pomieszczeń dla grupy I (w tym: przebudowa jadalni, przekształcenie sypialni na bawialnio-sypialnię, przebudowa łazienki (pom. 1.06), wymiana stolarki drzwiowej, malowanie, szpachlowanie, wymiana podłóg),2) przebudowę/modernizację kuchni na piętrze i parterze (w tym: wymiana okładzin ściennych i podłogowych, szpachlowanie, malowanie, wymiana wszystkich instalacji, przyborów sanitarnych i armatury), 3) dostawę i montaż wyposażenia, 4) wymianę windy towarowej przyległej do kuchni (pom. 1.14)5) wymianę windy towarowej przyległej do pom. magazynu (pom. 0.22)6) modernizację łazienek (pom. 1.10 piętro , pom. 0.05 parter, pom. 0.26 NPS parter, pom. 0.24 parter)7) wymianę nawierzchni z kostki brukowej przy bramie wjazdowej oraz przed budynkiem żłobka.3. Część 2 zamówienia obejmuje:1) adaptację/modernizację łazienki ( w tym zakup i montaż kabin łazienkowych, zmiana lokalizacji sedesów i umywalek, prace towarzyszące),2) remont pomieszczeń dla grupy I ( w tym prace odnawiające, malowanie, szpachlowanie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:1) Część 1 – 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy),2) Część 2 – wadium nie jest wymagane.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:Część 1:a) Doświadczenie Wykonawcy:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie i/lub budowie budynku użyteczności publicznej* o wartości robót min. 500 000,00 zł brutto.*Przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek, o którym mowa w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U.2019.0.1065 ze zm.).b) Personel Wykonawcy:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia publicznego, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do niżej wymienionych funkcji, jakie zostaną im powierzone, spełniające następujące wymagania:Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej:– 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Część 2:a) Doświadczenie Wykonawcy:Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie.b) Personel Wykonawcy:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia publicznego, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do niżej wymienionych funkcji, jakie zostaną im powierzone, spełniające następujące wymagania:Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej:– 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach