Przetargi.pl
Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier

POWIAT SANOCKI ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134652942
  • Data zamieszczenia: 2024-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT SANOCKI
    Rynek 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 134652942
    REGON: 370440703
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Przebudowa budynku urzędu, pod kątem potrzeb związanych z dostosowaniem do Ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.Przebudowa obejmuje:1) Przystosowanie istniejących sanitariatów W-C dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (sanitariat W-C na III piętrze, sanitariat W-C na IV piętrze, sanitariat W-C na parterze),2) Dostosowanie stanowisk obsługi przeznaczonych dla osób poruszających się na wózkach (Biuro Obsługi Klienta, Wydział Komunikacji –pok.nr 2 oraz pok. nr 10)3) zlikwidowanie bariery architektonicznej w postaci różnicy poziomów pomiędzy pomieszczeniami4) Dostosowanie balustrad i poręczy przy schodach dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami5) Modernizacja korytarzy poprzez wykonanie poręczy wzdłuż korytarzy, malowanie ścian i sufitów, wymiana posadzki na antypoślizgową wykładzinę PCV.6) Wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowychDostosowanie obejmuje:1) Umieszczenie oznakowania kierunkowego we wszystkich punktach węzłowych (jw. skrzyżowania dróg komunikacyjnych budynku) oraz oznakowania miejsc w logicznych punktach –czyli w miejscach, gdzie następuje moment wyboru dalszej drogi, zmiana kierunku poruszania się, zróżnicowanie kolorystyczne posadzek2) Wykonanie systemu identyfikacji wizualnej (oznaczenia, piktogramy), uwzględniającego możliwe ograniczenia użytkowników3) Umieszczenie napisów informacyjnych na drzwiach lub obok drzwi do pomieszczeń oraz w wydzielonych strefach z zastosowaniem dużych i kontrastowych znaków4) Zastosowanie informacji dotykowej, jw. oznaczenia w alfabecie Braille´a przy wejściach do pomieszczeń, na poręczach schodów5) Umieszczenie planów tyflograficznych umieszczonych wewnątrz obiektu przy wejściu do niego i na każdej z kondygnacji w bezpośrednim sąsiedztwie wyjścia z windy, które odzwierciedlają przestrzeń danej kondygnacji (lub wybrany jej fragment) oraz najistotniejsze jej elementy. Do planów tyflograficznych powinny prowadzić ścieżki dotykowe.6) Oznaczenie krawędzi pierwszego i ostatniego stopnia każdego biegu schodów przez ich oznakowanie pasami w jednolitym, skontrastowanym z tłem kolorze, znajdującymi się na powierzchni pionowej i poziomej stopnia, a w przypadku biegu o trzech stopniach konieczne jest oznaczenie każdego z nich.Część 2 - Wykonanie prac remontowych we wskazanych w przedmiarze pomieszczeniach w budynku przy ul. Rynek 1Zakres planowanego zadaniaZamierzeniem inwestora jest wykonanie prac remontowych we wskazanych w przedmiarze pomieszczeniach w budynku przy ul. Rynek1Przebudowa obejmuje:Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót. Roboty mają charakter ogólnobudowlany.Uwagi ogólne:1) Zasadniczyzakrespracobejmuje,remontpodłógorazmalowaniepomieszczeń.2) Prace na obiekcie Wykonawca winien realizować pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane.3) Przed przystąpieniem do prac Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji robót. Harmonogram będzie podległ zatwierdzeniu przez kierowników (Naczelników wydziałów). Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości pracy urzędu, prace prowadzone w poszczególnych pomieszczeniach będą miały charakter etapowy.Część 3 – wykonanie prac remontowych we wskazanych w przedmiarze pomieszczeniach w budynku przy ul.Kościuszki36.Zakres planowanego zadaniaZamierzeniem inwestora jest wykonanie prac remontowych we wskazanych w przedmiarze pomieszczeniach w budynku przy ul. Kościuszki 36.Przebudowa obejmuje:Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót. Roboty mają charakter ogólnobudowlany.Uwagi ogólne:1) Z uwagi na remontowy charakter prac obejmujący częściowe rozbiórki elementów budynku zakres prac może ulec zmianie lub korekcie. Ocena stanu elementów budynku po wykonaniu prac rozbiórkowych, każdorazowo będzie dokonywana przez kierownika budowy i inspektora nadzoru.2) Prace na obiekcie Wykonawca winien realizować pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane.3) Przed przystąpieniem do prac Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji robót. Harmonogram będzie podległ zatwierdzeniu przez kierowników (Naczelników wydziałów). Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości pracy urzędu, prace prowadzone w poszczególnych pomieszczeniach będą miały charakter etapowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości dla poszczególnych części:część 1 - 5 000,00 złczęść 2 – 500,00 złczęść 3 – 1000,00 zł2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:UWAGA !!!Do dnia 30.06.2024 r. wadium należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:50 1130 1105 0005 2075 3420 0013 w Banku Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie.UWAGA !!!Od dnia 01.07.2024 r. wadium należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:95 1600 1462 1025 9306 0000 0017 w BNP PARIBAS.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach