Przetargi.pl
Wykonanie przyłącza energetycznego niskiego napięcia

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-529 Warszawa, ul. Wspólna 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5292738 , fax. 022 5292780
  • Data zamieszczenia: 2010-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
    ul. Wspólna 1/3 1/3
    00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5292738, fax. 022 5292780
    REGON: 14053315600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przyłącza energetycznego niskiego napięcia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza energetycznego niskiego napięcia nr 3 drogą kablową oraz dostosowanie istniejącego przyłącza nr 2 (wymiana istniejącego kabla) w celu zwiększenia mocy przyłączeniowej dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3, na podstawie uzyskanych warunków przyłączenia nr ST-CO/RS/4074/2008/A z dnia 3 czerwca 2009 r. RWE Stoen Operator Sp. z o. o. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach do SIWZ: 1) Projekt budowlany przyłącza energetycznego do zasilania budynku administracji rządowej MNiSW - ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do zasilania budynku administracji rządowej MNiSW - ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ; 3) Istotne Postanowienia Umowy, stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest, w szczególności, do: 1) uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego na ulicy Hożej w Warszawie (zgodnie z decyzją Prezydenta m.st. Warszawy NR 33/2010/ZTP z dnia 18 stycznia 2010 r.), przed terminem rozpoczęcia robót oraz do uzyskania i opłacenia wszelkich wymaganych czasowych decyzji i pozwoleń na korzystanie z terenu osób trzecich tj. czasowe zajęcie terenu, projekt organizacji ruchu itp.; 2) wystąpienia o zezwolenie, o którym mowa w pkt. 1 nie później niż w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Kopię wystąpienia Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od dnia tego wystąpienia; 3) powiadomienia ZTP, jako zarządcy drogi, w przypadku naruszenia istniejących urządzeń podziemnych a w szczególności kabli zasilających latarnie oświetleniowe; 4) wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy, obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.118, z późn. zm.), ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625, z późn. zm.) oraz przepisami wydanymi na ich podstawie; 5) natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności, które mogą uniemożliwić prawidłowe wykonanie robót; 6) zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, zabezpieczenia terenu prowadzonych robót, bezpiecznych i higienicznych warunków pracy na terenie prowadzonych robót; 7) utrzymywania frontu robót w należytym porządku, składowania materiałów wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych, bieżącego sprzątania, niezwłocznego usuwania zbędnych materiałów, odpadów i urządzeń z terenu wykonywania robót; 8) wykonywania prac uciążliwych - jak nadmierny hałas, wyłączenia zasilania elektrycznego oraz wymagających transportu ciężkich elementów - poza godzinami pracy urzędu w dni robocze oraz w dni wolne od pracy pracowników Zamawiającego. W takim przypadku, najpóźniej w dniu poprzedzającym, Wykonawca przedstawi wyznaczonej osobie ze strony Zamawiającego listę pracowników oraz osób nadzorujących wykonywanie robót; 9) posiadania ubezpieczenia na realizację przedmiotu umowy z tytułu szkód losowych oraz odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie powinno być ważne najpóźniej od dnia przekazania frontu robót i obejmować cały okres realizacji przedmiotu umowy; 10) dostarczenia przed odbiorem końcowym projektu powykonawczego (trzy egzemplarze), w tym protokołów pomiarów wynikających z wytycznych obowiązujących w RWE STOEN OPERATOR Sp. z o.o. 4. Roboty muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawy Prawo budowlane; 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401). 5. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) - 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisaniu Protokołu odbioru, potwierdzającego należyte wykonanie zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji projektowej Zamawiającemu w sposób określony w Rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian bez zgody Zamawiającego zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł (słownie złotych: cztery tysiące)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nauka.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach