Przetargi.pl
Wykonanie przewiertów sterowanych rurami PE dla sieci wodnych o długości 2500 mb.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-504 Dąbie, ul. Dolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 601 671 , fax. 323 601 670
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach
    ul. Dolna 1
    42-504 Dąbie, woj. śląskie
    tel. 323 601 671, fax. 323 601 670
    REGON: 27655922000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przewiertów sterowanych rurami PE dla sieci wodnych o długości 2500 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywne wykonanie robót budowlanych polegających na mechanicznym wykonaniu przewiertów sterowanych rurami PE dla sieci wodnych o łącznej szacunkowej długości około 2500 mb. Przewierty sterowane będą wykonywane sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy z materiałów Zamawiającego i realizowane dla robót wodociągowych: inwestycjach, remontach, eksploatacyjnych realizowanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Psary. Wymagane średnice rur przewodowych oraz szacunkowe długości planowanych przewiertów: Średnica rury przewodowej PE w mm Szacunkowa długość w mb PE 110 1300 PE 160 1200 Szacunkowa długość łączna: 2500 Dane dotyczące długości poszczególnych przewiertów są danymi szacunkowymi i w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich zwiększania lub zmniejszania w trakcie realizacji umowy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne prawa roszczeniowe. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zadania po stronie Wykonawcy: - dysponowanie maszyną/ami do wykonywania w/w przewiertów; - transport maszyn na teren budowy; - odpowiednie przygotowanie placu budowy do realizacji zadania (w zakresie przygotowania wykopów z pominięciem prac ziemnych związanych z wykonaniem wykopu); - analiza dokumentacji projektowej pod względem warunków gruntowo – wodnych, jak również istniejącego uzbrojenia; - zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót; - w czasie trwania budowy ( wykonywanie przewiertu ) utrzymywanie wykopów w stanie bez wody stojącej; - naprawa wszelkich uszkodzeń urządzeń podziemnych i nadziemnych powstałych z winy wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia łącznie z pokryciem strat materialnych i finansowych powstałych z tego tytułu; - wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość prowadzenia robót, oraz ich zgodność z przedstawioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową; - zapewnienie w terminie do 48h maszyn i urządzeń zastępczych w przypadku wystąpienia awarii maszyn i urządzeń podstawowych wykorzystywanych w realizacji zamówienia - rozpoczęcie prac budowlanych - realizacji zlecenia w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu w terminie określonym w ofercie przez Wykonawcę. 2. Zadania po stronie Zamawiającego: - przekazywanie Wykonawcy: dokumentacji projektowej dotyczącej roboty budowlanej oraz wszelkich niezbędnych danych i informacji do wykonania zamówienia; - obsługa geodezyjna; - wykonanie wykopów kontrolnych, komór nadawczych i odbiorczych; - zabezpieczenie i przygotowanie organizacji ruchu drogowego; - dostawa materiału ( rury przewodowe PE ) na plac budowy; - zgrzewanie rur PE; - uporządkowanie i odtworzenie terenu wraz z jego zagęszczeniem po przeprowadzonych pracach. 3. Prace powinny być wykonywane zgodnie z dokumentacją projektową lub mapami geodezyjnymi – każdorazowo dostarczonymi przez Zamawiającego. 4. W trakcie wykonania robót Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a) wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i obowiązującymi normami; b) pełne zabezpieczenie robót pod względem BHP do czasu odbioru robót przez Zamawiającego; c) szkody wyrządzone podczas lub przy okazji wykonywania robót osobom trzecim, uszkodzenie mienia osób trzecich oraz punktów geodezyjnych. 5. Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności oraz dysponuje sprzętem i osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia zapewniając tym samym należyte wykonanie przedmiotu umowy. 6. W przypadku wystąpienia konieczności robót dodatkowych, nieprzewidzianych w chwili rozpoczęcia prac i nie ujętych w przedmiocie umowy, zostanie sporządzony dwustronny protokół konieczności oraz kosztorys dodatkowy, a wykonanie tych prac wymaga odrębnego pisemnego zlecenia przez Zamawiającego określonego zakres i warunki finansowe zlecenia tych robót Wykonawcy. 7. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w miarę potrzeb Zamawiającego. 8. Zamawiający każdorazowo w formie pisemnej zleci Wykonawcy wykonanie prac na poszczególne lokalizacje i określi zakres oraz termin wykonania zleconego przewiertu na minimum 30 metrów. 9. Wykonawca zobowiązany jest stawić się w miejscu wskazanym w zleceniu i przystąpić do wykonania robót w terminie do ......... dni roboczych od otrzymania zlecenia. 10. W uzasadnionych przypadkach tj. z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazany termin wykonania zlecenia jednostronnego może ulec wydłużeniu przez Zamawiającego na piśmie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110 z póżn. zm.). 3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 19 luty 2020r. o godzinie 10:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy w Będzinie ul. Modrzejowska 73, 42 – 500 Będzin nr 04 8438 0001 0000 3362 2000 0010 z dopiskiem „wadium” na przetarg o nazwie: „Wykonanie przewiertów sterowanych rurami PE dla sieci wodnych o długości 2500 mb” Uwaga Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. - Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). - Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 4.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. - Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. - Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 4.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. - Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 (3.1. – 3.2. ) do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informację z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach