Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego

Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874, , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
    ul. Jankowicka 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, , fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego, które podzielone zostało na cztery zadania: a) Zadanie 1 – obejmuje wymianę i uzupełnienie oznakowania drogowego pionowego na drogach wojewódzkich spowodowane zniszczeniem znaku, zużyciem lub kradzieżą, a także montaż nowego oznakowania drogowego pionowego związanego z bieżącymi potrzebami wynikającymi z projektów zmian organizacji ruchu, b) Zadanie 2 –obejmuje wymianę i uzupełnienie oznakowania drogowego pionowego na drogach powiatowych spowodowane zniszczeniem znaku, zużyciem lub kradzieżą, a także montaż nowego oznakowania drogowego pionowego związanego z bieżącymi potrzebami wynikającymi z projektów zmian organizacji ruchu, c) Zadanie 3 – obejmuje montaż barier ochronnych U-14a w ciągu DW 923 w Pstrążnej, d) Zadanie 4 – obejmuje modernizację znaków aktywnych D-6 zlokalizowanych na drogach powiatowych. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia na Zadanie 1 i Zadanie 2: a) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawierają formularze przedmiaru robót (Załączniki nr 2a i 2b do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna dotycząca oznakowania pionowego (Załącznik nr 8 do SIWZ) b) Wykonawca będzie realizował zamówienia w ilościach i w terminach określonych przez zamawiającego w indywidualnych zleceniach. Zamawiający zastrzega, że podane w formularzach przedmiaru robót ilości są wielkościami szacunkowymi. Z tytułu złożenia zamówień w ilości mniejszej lub większej niż w formularzu przedmiaru robót, wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu c) Wykaz dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR oraz mapa dróg stanowią odpowiednio Załączniki nr 10, 11, 12 do SIWZ. d) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311) e) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60 miesięcznej rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały f) Kod zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233290-8 Instalowanie znaków drogowy. 3.3. Opis przedmiotu zamówienia na Zadanie 3: a) Przedmiot zamówienia obejmuje montaż barier ochronnych U-14a typ N2W4A na długości 192 mb w ciągu DW 923 w Pstrążnej zgodnie z załączonym zatwierdzonym projektem zmiany organizacji ruchu (Załącznik nr 13 do SIWZ) oraz specyfikacją techniczną dotyczącą barier ochronnych (Załącznik nr 9 do SIWZ) b) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 60 miesięcznej rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały c) Kod zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233280-5 Wznoszenie barier ochronnych. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia na Zadanie 4: a) Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację znaków aktywnych D-6 zlokalizowanych na drogach powiatowych: I. DP 5025S ul. Wolności Czernica - przy zatoce postojowej II. DP 5025S ul. Wolności Czernica - przed skrzyżowaniem z ul. Podleśną III. DP 5025S ul. Wolności Łuków - przy skrzyżowaniu z ul. Jana IV. DP 5025S ul. Wolności Łuków - przy Leviatanie V. DP 5025S ul. Rydułtowska Gaszowice - przy szkole VI. DP 5025S ul. Dworcowa Lyski - przy szkole VII. DP 5608S ul. Rybnicka Szczerbice - przy skrzyżowaniu z ul. Radoszowską VIII. DP 2907S ul. Pojdy Książenice - przy szkole b) Z powodu zużycia i nieprawidłowego działania w istniejących znakach aktywnych D-6 wymianie podlegają wyszczególnione w przedmiarze robót elementy. Przedmiar robót stanowi Załącznik nr 2d do SIWZ c) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac łączeniowych w celu uruchomienia sygnalizacji znaków aktywnych D-6 d) Parametry techniczne zmodernizowanego aktywnego znaku drogowego D-6 określaspecyfikacja techniczna dotycząca oznakowania pionowego (Załącznik nr 8 do SIWZ) e) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 60 miesięcznej rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały, z wyłączeniem akumulatorów znaków aktywnych, na które zobowiązany jest udzielić 24 miesięcznej rękojmi oraz gwarancji f) Kod zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45316213-1 Instalowanie oznakowania pionowego. 3.5. Na podstawie art. 29 ust 3a, zamawiający określa obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy) osób wykonujących następujące czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia: tj. osób wykonujących prace związane z montażem, uzupełnieniem oraz wymianą oznakowania pionowego.Szczegółowe informacje dotyczące obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sposobu przeprowadzenia kontroli przez zamawiającego zostały zawarte w Istotnych Postanowień Warunków Umowy stanowiących Załączniki nr 7a-d do SIWZ. 3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 4. Zamawiający informuje, że: Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części - 4 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane przez siebie części zamówienia. Nie dopuszcza się możliwości składani ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej. Nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Nie przewiduje się dokonywania rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich. Nie przewiduje się dokonania zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – sporządzić na lub wg druku stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Formularz ofertowy. 6.Kosztorys ofertowy w przypadku składania oferty na Zadanie 1 i Zadanie 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach