Przetargi.pl
„ Bieżące utrzymanie dróg gminnych” – utrzymanie oznakowania oraz wprowadzenie zmian organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2022r.-2023r.

GMINA TARNOWSKIE GÓRY ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 285 22 03
  • Data zamieszczenia: 2022-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
    ul. Piastowska 8
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. +48 32 285 22 03
    REGON: 273009357
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Bieżące utrzymanie dróg gminnych” – utrzymanie oznakowania oraz wprowadzenie zmian organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2022r.-2023r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dla części 1, bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz wprowadzenie zmian organizacji ruchu w tym między innymi:a) utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych Gminy Tarnowskie Góry poprzez wymianę zniszczonych, uszkodzonych lub zamontowanie nowych znaków drogowych,b) ustawienie barier drogowych, słupków przeszkodowych, słupków prowadzących U-1ac) wprowadzenie zmian organizacji ruchu obejmujących między innymi: wykonanie oznakowania pionowego, montaż progów zwalniających, ustawienie luster,d) wykonanie i przymocowanie nowych tablic z nazwą ulicy i herbem miasta.odnowienie i wykonanie oznakowania poziomego wykonane metodą cienkowarstwową oraz usunięcie oznakowania poziomego na terenie miasta Tarnowskie Góry. Oznakowanie poziome musi być odblaskowe na całej powierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi, w zależności od potrzeb Zamawiającego:a) wykonanie oznakowania poziomego (malowanie mechaniczne farbą odblaskową) – kolor biały,b) wykonanie oznakowania poziomego (malowanie mechaniczne farbą odblaskową) – kolor czerwony,c) wykonanie oznakowania poziomego (malowanie ręczne lub mechaniczne farbą odblaskową) – kolor niebieski,d) usunięcie oznakowania poziomego cienkowarstwowego (białego lub niebieskiego).1) Wykonanie oznakowania poziomego (malowanie mechaniczne farbą odblaskową) – kolor biały – 4000 m2.2) Wykonanie oznakowania poziomego (malowanie mechaniczne farbą odblaskową) – kolor czerwony – 120 m2.3) Wykonanie oznakowania poziomego (malowanie ręczne lub mechaniczne farbą odblaskową) – kolor niebieski – 200 m24) Usunięcie oznakowania poziomego cienkowarstwowego (białego lub niebieskiego)– 25 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium:Część nr 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiący złotych 00/100)Część nr 2: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy:Santander Bank Polska S.A. 88 1090 1825 0000 0001 4380 2559Uwaga nr 1Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZłożenie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej nie mniejszą niż: 200 000,00 zł dla części 1 i części 2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy lub innym dokumentem ubezpieczeniowym z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy lub innym dokumentem ubezpieczeniowym z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.5. Zdolność techniczna lub zawodowa: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie:a) dla części nr 1:co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez „roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością” Zamawiający rozumie roboty budowlane, polegające na wykonaniu (utrzymaniu) oznakowania pionowego, w tym ustawienie barier ochronnych, montaż progów zwalniających i ustawienie luster o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł (brutto) każda.b) dla części nr 2:co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez „roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością” Zamawiający rozumie roboty budowlane, polegające na wykonaniu (utrzymaniu) oznakowania poziomego na powierzchni minimum 2500 m2 lub za minimalną kwotę brutto 70.000,00 zł.5.2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą/posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:a) dla części 1, dla części nr 2co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (wystarczające są uprawnienia w ograniczonym zakresie)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach