Przetargi.pl
"Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."

Gmina Panki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-140 Panki, Tysiąclecia 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 317 90 35 , fax. 34 317 90 62
  • Data zamieszczenia: 2024-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Panki
    Tysiąclecia 5
    42-140 Panki, woj. śląskie
    tel. 34 317 90 35, fax. 34 317 90 62
    REGON: 151398356
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki.” realizowanego w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia. 2. Zadanie obejmuje budowę nowych odcinków sieci wodociągowej i modernizację istniejącej sieci oraz infrastruktury technicznej zaopatrzenia w wodę, celem zapewnienia mieszkańcom Gminy Panki dostępu do wody pitej. Niniejsza infrastruktura przebiegać będzie przez tereny wiejskie przeznaczone do zabudowy mieszkaniowej, gospodarczej i usługowej.3. Do zakres prac objętych niniejszą inwestycją wchodzą w szczególności :ETAP I - Dokumentacja projektowa - obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanychi montażowych obejmującej w szczególności: 1) wykonanie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym rozwiązań projektowych.2) uzyskanie decyzji środowiskowej dla planowanego przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami) 3) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami) 4) opracowanie i zatwierdzenie w imieniu Zamawiającego czasowej i stałej organizacji ruchu,5) innych niezbędnych decyzji uzgodnień koniecznych do realizacji celu inwestycji jakiemu ma służyć,6) Opracowanie (jeżeli zajdzie taka konieczność) planu wycinki drzew i krzewów wraz z uzyskaniem zezwolenia na wycinkę.7) W oparciu o wykonaną dokumentację projektową opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót STWIORB, kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021r., poz. 2458). II ETAP - Roboty budowlane:1. Roboty ziemne, montażowe i odtworzeniowe budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami;1) sieć wodociągowa PE100 f125/11,4 mm SN11 SDR16, dł. ok. - 1 750,00 m.,2) przyłącza wodociągowe do studni wodomierzowej – rury PE100 f40 /3,7 mm SN11 SDR16 ilość - 4 szt.,3) przepięcia istniejących przyłączy – rury PE100 f40 /3,7 mm SN11 SDR16 ilość - 7 szt.,4) hydranty DN80 – ilość 12 szt.,5) zasuwy DN 100– ilość 5 szt.,2. Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej zaopatrzenia w wodę;1) przepompownia wody z uzbrojeniem, ilość 1 szt.,2) zbiornik wyrównawczy o pojemności 25 m3, ilość - 1 szt.,3) sieć wodociągowa PE 125/11,4 mm dł. ok. - 120,00 m.,4) Wymiana zasuw i hydrantów na istniejącej sieci wodociągowej, ilość – 10 szt.,4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy- stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik nr 2 do SWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie,1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:1) potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 500 000,00 zł brutto, porównywalną z przedmiotem zamówienia tj. polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci wodociągowej,2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych.b) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych ,– uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy).3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziałuw postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 118 ust. 2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach