Przetargi.pl
WYKONANIE PRZEGLĄDÓW URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH NA RZECZ 12 WOG W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W TORUNIU WŁOCŁAWKU I INOWROCŁAWIU

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Okólna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.12wog.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRZEGLĄDÓW URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH NA RZECZ 12 WOG W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W TORUNIU WŁOCŁAWKU I INOWROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: wykonanie przeglądów urządzeń dźwigowych na rzecz 12 WOG w kompleksach wojskowych w Toruniu Włocławku i Inowrocławiu, zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszą SIWZ. 2. Zamawiający zleca, że a Wykonawca zobowiązuje dokonać okresowych przeglądów urządzeń dźwigowych, zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową, Instrukcją eksploatacji oraz postanowieniami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. (Dz. U. z 2003 r., Nr 193, poz. 1890 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje stałą konserwację oraz przeglądy konserwacyjne poniżej wyszczególnionych urządzeń dźwigowych podlegających pod poszczególne Sekcje Obsługi Infrastruktury (SOI) w 12 WOG: 3.1. Wykaz urządzeń dźwigowych podlegających przeglądom konserwacyjnym w latach 2018-2020 podlegającej SOI nr 1: Lp. Nazwa urządzenia Udźwig kg Miejsce wbudowania Ilość przeglądów w 2018 r Ilość przeglądów w latach 2019-202 Toruń ul. Sobieskiego 36 1. Suwnica pomostowa 12500 budynek nr 74 10 24 2. Dźwig towarowy osobowy 1000 budynek nr 27 10 24 3. Dźwig towarowy osobowy 1000 budynek nr 27 10 24 4. Dźwig towarowy 200 budynek nr 72 6 12 5. Dźwig towarowy 200 budynek nr 72 6 12 6. Dźwig towarowy 200 budynek nr 13 6 12 Toruń ul. Balonowa 9 7. Dźwig towarowy osobowy 1000 budynek nr 1 10 24 8. Dźwig towarowy osobowy 1000 budynek nr 1 10 24 9. Dźwig towarowy osobowy 1000 budynek nr 2 10 24 10. Dźwig towarowy osobowy 1000 budynek nr 2 10 24 11. Dźwig towarowy osobowy 1000 budynek nr 11 10 24 12. Dźwig towarowy osobowy 1500 budynek nr 31 10 24 13. Dźwig towarowy osobowy 1500 budynek nr 31 10 24 WKU Włocławek ul. Okrężna 25 14. Dźwig towarowy 1000 budynek WKU 10 24 3.2. Wykaz urządzeń dźwigowych podlegających przeglądom konserwacyjnym w latach 2018-2020 podlegającej SOI nr 2. Lp. Nazwa urządzenia Udźwig kg Miejsce wbudowania Ilość przeglądów w 2018 r Ilość przeglądów w latach 2019-2020 Toruń ul. ul. Okólna 37 1. Suwnica 3000 budynek nr 102 10 24 2. Suwnica 3000 budynek nr 102 10 24 3. Dźwig towarowo osobowy 2.bieg 1000 budynek nr 104 10 24 4. Suwnica 16000 budynek nr 125 10 24 5. Dźwig towarowo osobowy 1.bieg 500 budynek nr 125 10 24 6. Suwnica 12500 budynek nr 131 10 24 7. Suwnica 12500 budynek nr 136 10 24 8. Elektrowciąg 500 budynek nr 136 10 24 9. Suwnica 7000 budynek nr 95 10 24 3.3. Wykaz urządzeń dźwigowych podlegających przeglądom konserwacyjnym w latach 2018 – 2020 podlegającej SOI nr 3 Lp. Nazwa urządzenia Udźwig kg. Miejsce wbudowania Ilość przeglądów w 2018 r Ilość przeglądów w latach 2019-2020 Inowrocław ul. Jacewska 73 1. Dźwig towarowy 100 budynek nr 5 6 12 Inowrocław ul. Dworcowa 56 2. Platforma CIBES A5000 400 budynek nr 8 10 24 Inowrocław- Latkowo 1. Suwnica RIALEX 2000 budynek nr 36 (ZLT) 10 24 2. Suwnica RIALEX 2000 budynek nr 36 (ZLT) 10 24 3. Suwnica RIALEX 2000 budynek nr 36 10 24 4. Suwnica RIALEX 2000 budynek nr 36 10 24 4. Zakres usług konserwacyjnych ma obejmować nadzór techniczny i czynności, które zmniejszają zużycia poszczególnych części jak i zapewniają poprawną bezpieczną pracę urządzeń dźwigowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Częstotliwość przeglądów należy dostosować do terminu zawarcia umowy, w sposób zapewniający regularne wykonanie wszystkich zaplanowanych przeglądów. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przeglądy urządzeń dźwigowych w miejscach określonych w Rozdziale III pkt 3 SIWZ. 8. Naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych wykraczają poza zakres umowy zlecane będą dodatkowo dla Wykonawcy, za które otrzyma dodatkowe wynagrodzenie, określoną w formularzu ofertowym, stawkę, za jedną roboczogodzinę, obejmujące wszystkie koszty związane z wykonaniem napraw awaryjnych, za wyjątkiem kosztów zakupu części i materiałów. 9. Zakup części i materiałów w naprawach awaryjnych będzie wykonywana na zasadach: 9.1. Części i materiały rozliczane będą na podstawie średnich stawek i cen wydawnictwa „Sekocenbud” z kwartału poprzedzającego sporządzenie kosztorysu (kalkulacji); 9.2. Części i materiały, których nie ma w biuletynie, rozliczane będą na podstawie cen zakupu, powiększonych o średnie koszty zakupu podane w wydawnictwie „Sekocenbud”; 9.3. Przed przystąpieniem do wykonania napraw awaryjnych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę Zamawiającego i przedstawić na te roboty protokół przeglądu stwierdzający zły stan techniczny urządzenia oraz kosztorys (kalkulację), który będzie podlegał negocjacjom; 9.4. Po stwierdzeniu potrzeby wykonania naprawy urządzenia dźwigowego i sporządzeniu protokołu przeglądu stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, Zamawiający zleci wykonanie naprawy (pod warunkiem posiadania środków przeznaczonych na ten cel) oraz dokona odbioru robót, potwierdzonego protokołem odbioru. 10. Wykonawca udzieli na wykonane usługi i instalowane lub wymieniane urządzenia 12-sto miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 4.800,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w: 1.1. Pieniądzu; 1.2. Poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3. Gwarancjach bankowych; 1.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 12 WOG NBP O/O Bydgoszcz 71 1010 1078 0104 3213 9120 2000, z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu o nr ref.: P/07/IW/18 .” z wyszczególnieniem części, której wadium dotyczy. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. Pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. Innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej: 6.1. Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna, płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Ponadto koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP: 6.2. Z treści przedłożonego dokumentu nie może wynikać konieczność przekazania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego; 6.3. Niedopuszczalny jest zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Zamawiającego. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ. 1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 ustawy Pzp). 2. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy, samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium. 4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwie, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający w tym zakresie nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach