Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-168 Bydgoszcz, ul. Ujejskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3655352, 3655521, 3655296 , fax. 523 655 752
- Data zamieszczenia: 2019-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
ul. Ujejskiego 75
85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, fax. 523 655 752
REGON: 34051714500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.umk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji, naprawy bieżące, przeglądy techniczne i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej dźwigów osobowo-towarowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji, naprawach bieżących, przeglądach technicznych i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej dźwigów osobowo-towarowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy w okresie 24 miesięcy w zakresie niżej wymienionych grup: Grupa 1 – dźwigi osobowe i towarowe Grupa 2 – dźwig osobowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i/lub oświadczenia, które wykonawca musi załączyć do oferty: 1.1. aktualne oświadczenie na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. 1.2. zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ale tylko w sytuacji jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów, 1.3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 1.4. wypełniony i podpisany, formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) i szczegółowy formularz cenowy (załącznik nr 2A do SIWZ). 2. Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę po otwarciu ofert: 2.1. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Aktualny dokument autoryzacji lub certyfikat producenta lub upoważnienie producenta na świadczenie usług serwisowych urządzeń przewidzianych do opieki pogwarancyjnej opisanych w przedmiocie zamówienia – jeżeli wykonawca posiada wskazany dokument. 4. Oświadczenie, że rzeczywisty czas reakcji serwisu wyniesie maksymalnie 30 minut (dojazd, diagnostyka, podjęcie naprawy) od momentu zgłoszenia awarii przez 24 h/dobę – załącznik nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KONSERWACJA ORAZ SERWIS URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH NA TERENIE SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2020-11-17 - Wykonanie obsługi nr.4 2 szt. urządzeń HIAB 855 i 12 szt. urządzeń Multilift MK IV
Dodano: 2020-11-13 - Naprawa Żurawia dużego udźwigu HIAB 800 EP-5 na podwoziu Jelcz P862 D-43 oraz Żurawia dużego udźwigu HIAB 855 EP-5 HIPRO na podwoziu Jelcz P862 D-43
Dodano: 2020-04-28 - Konserwacja dźwigów, polegająca na naprawach bieżących dźwigów szpitalnych wraz z całodobowym nadzorem nad ich sprawnością w okresie 24 miesięcy w Powiatowym Szpitalu w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Dodano: 2020-04-17 - Serwis urządzeń dźwigowych eksploatowanych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych
Dodano: 2020-02-20 - EKSPLOATACJA, KONSERWACJA ORAZ SERWIS URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH NA TERENIE SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2019-10-23 - „Konserwacja dźwigów, polegająca na naprawach bieżących dźwigów szpitalnych wraz z całodobowym nadzorem nad ich sprawnością w Powiatowym Szpitalu w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o."
Dodano: 2019-04-12 - „Konserwacja dźwigów, polegająca na naprawach bieżących dźwigów szpitalnych wraz z całodobowym nadzorem nad ich sprawnością” w Powiatowym Szpitalu w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Dodano: 2018-04-11 - WYKONANIE PRZEGLĄDÓW URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH NA RZECZ 12 WOG W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W TORUNIU WŁOCŁAWKU I INOWROCŁAWIU
Dodano: 2018-02-27 - Serwis dźwigów osobowych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy.
Dodano: 2017-11-17