Przetargi.pl
Serwis dźwigów osobowych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 109 320 , fax. 566 109 496
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
    ul. Mickiewicza
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 109 320, fax. 566 109 496
    REGON: 1775600507
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis dźwigów osobowych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi technicznej (Serwisu) dźwigów osobowych, zwanych dalej dźwigami, w Oddziale ZUS w Bydgoszczy, polegającego na: 1) konserwacjach i przeglądach ; 2) naprawach awarii i usterek. 2.2 Dźwigi są eksploatowane w następujących lokalizacjach: 1) Bydgoszcz, ul. Św. Trójcy 33; 2) Bydgoszcz, ul. Konopnickiej 18A – budynek „A”; 3) Bydgoszcz, ul. Konopnickiej 18A – budynek „B”; 4) Nakło, ul. Bohaterów 12A; 5) Świecie, ul. Wojska Polskiego 87A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18.1 Wysokość wadium ustala się w wysokości 3.000,00 zł. 18.2 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 18.3 Wadium w formie pieniężnej: 1) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie I Centrum Korporacyjne w Warszawie nr rachunku: 14 1020 5590 0000 0202 9350 7015 Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium – serwis dźwigów ZUS Bydgoszcz” 2) rachunek Zamawiającego musi być uznany (tzn. pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego) nie później niż w chwili upływu terminu składania ofert określonego w pkt. 17 ust. 1. 18.4 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: 1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej musi w szczególności określać: a) Termin obowiązywania - nie krótszy niż 30 dni licząc od dnia składania ofert włącznie; b) Kwotę wadium; c) gwaranta / poręczyciela, tj. podmiot wystawiający gwarancję lub poręczenie; d) Zamawiającego jako uprawnionego z gwarancji lub z poręczenia; e) Nieodwołalność gwarancji lub poręczenia, tzn., że nikt poza Zamawiającym nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia; f) Bezwarunkowość dysponowania gwarancją lub poręczeniem. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach musi bezwarunkowo gwarantować Zamawiającemu wypłatę pieniędzy na jego wezwanie, złożone w formie oświadczenia, jeżeli zajdzie którykolwiek z przypadków określonych w Ustawie, uprawniający Zamawiającego do zatrzymania wadium, bez konieczności spełnienia warunków dodatkowych. g) Praktyczną możliwość zatrzymania wadium przez Zamawiającego, tj. wystawienia i dostarczenia dyspozycji wypłaty kwoty wadium do gwaranta jeśli przesłanka zatrzymania wadium wystąpi w terminie związania ofertą. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w akceptowanych formach niepieniężnych należy złożyć w formie oryginału, nie później niż w chwili upływu terminu składania ofert. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia, jak i pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz oferty; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 4) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy(ów). Pełnomocnictwo winno: a) być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza albo przez udzielającego pełnomocnictwa; b) wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo (substytucja) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwa. 5) W przypadku, gdy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów: a) Dowód potwierdzający dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego (np. pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów), wraz z informacjami na temat: - zakresu dostępnych mu zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - realizacji usługi w zakresie w jakim wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego przez podmiot trzeci. b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu przez podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 Ustawy. 7.2 OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT: 1) oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej; lub 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie w tym zakresie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach