Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105
- Data zamieszczenia: 2019-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 713 917 105
REGON: 93193464400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przeglądów rozszerzonych 5-cio letnich dla wskazanych przepustów zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich województwa dolnośląskiego. CPV 71300000-1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie przeglądów rozszerzonych 5-cio letnich dla wskazanych przepustów zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich województwa dolnośląskiego. CPV 71300000-1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Kalkulacja ofertowa – wg załącznika do SIWZ. II. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. III. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych w obrębie torowisk tramwajowych we Wrocławiu.
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2179D w miejscowości Kunice”
Dodano: 2023-08-07 - Wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych w obrębie torowisk tramwajowych we Wrocławiu.
Dodano: 2022-09-08 - SZP/242-126/2022 Świadczenie usług eksperckich – analiza techniczna dot. możliwości konstrukcyjnych wykonania wyparnego wymiennika ciepła dla systemu oczyszczającego wodę o wydajności 1 m3/dobę.
Dodano: 2022-08-15 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach nr 11 i 17 przy ul. Jesionowej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-10-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn: „Przebudowa obiektów wchodzących w skład II Liceum Ogólnokształcącego w Lubinie wraz z montażem paneli fotowoltaicznych i wewnętrznej ścianki wspinaczkowej” w ramach inwestycji pn: „Wykonanie dla Powiatu Lubińskiego dokumentacji projektowej i ekspertyz inwestycji powiatowych - Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów należących do II Liceum Ogólnokształcącego w Lubinie”
Dodano: 2020-10-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach nr 11 i 17 przy ul. Jesionowej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-10-09 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy odcinka drogi w ul. Fabrycznej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-22 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy schodów przy ul. Cichej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-15 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i remontu drogi w ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-14