Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2018-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy sanitariatów w obiektach oświatowych w Częstochowie – II części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy sanitariatów w n/w obiektach oświatowych w Częstochowie: Część I - Przebudowa zaplecza socjalnego basenu w Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Baczyńskiego 2A; Część II - Przebudowa sanitariatów w Miejskim Przedszkolu Nr 36 przy ul. Kukuczki 4. 1. Zakres prac w ramach w/w części zamówienia: A. Część I – Przebudowa zaplecza socjalnego basenu w Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Baczyńskiego 2A: a) wykonanie nowych ścianek działowych; b) wymiana drzwi i okien; c) wykonanie nowych sufitów podwieszanych; d) skucie posadzki wraz z podbudową; e) wykonanie nowych posadzek; f) wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych; g) wymiana instalacji zimnej wody, kanalizacji sanitarnej, instalacji wentylacji mechanicznej, elektrycznej, centralnego ogrzewania. B. Część II – Przebudowa sanitariatów w Miejskim Przedszkolu Nr 36 przy ul. Kukuczki 4: a) wykonanie nowych ścianek działowych; b) wymiana drzwi; c) wykonanie nowych posadzek; d) wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych; e) wymiana instalacji zimnej wody, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) dla części I zamówienia: 23.000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100); b) dla części II zamówienia: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium. B. Dokumenty wymienione w punktach 6.2. i 6.3. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadbudowa i adaptacja zaplecza amfiteatru na przestrzeń dla prowadzenia działań kulturalnych i społecznych - etap 1
Dodano: 2023-06-01 - „Nadbudowa i adaptacja zaplecza amfiteatru na przestrzeń dla prowadzenia działań kulturalnych i społecznych”
Dodano: 2022-08-11 - Zabrze, budynek dawnej maszynowni szybu Prinz Schoenaich przy ul. Wolności 410 (1854 rok): przeprowadzenie prac konserwatorskich przy murze oporowym
Dodano: 2022-07-22 - „Adaptacja pomieszczeń na pracownie do zajęć gastronomicznych w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach przy ul. Lublinieckiej 10/12 w Herbach w ramach projektu „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”.
Dodano: 2020-10-05 - Zmiana sposobu użytkowania lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2019-11-14 - „Adaptacja części budynku na pracownie dydaktyczne w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu przy ulicy Klonowej nr 10 w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego".
Dodano: 2019-10-29 - Remont hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.
Dodano: 2019-10-08 - Część 1: „Zmiana sposobu użytkowania lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne dostosowane dla osób niepełnosprawnych” Część 2: „Adaptacja lokali użytkowych na lokale mieszkalne (mieszkanie ul. 1000-Lecia 15 w Jastrzębiu-Zdroju – po poczcie)”
Dodano: 2019-08-29 - Remont i przebudowa parteru budynku w celu utworzenia Domu Dziennego „Senior +” Lokalizacja obiektu: 41-400 Mysłowice ul. Świerczyny 1
Dodano: 2019-08-13 - „Adaptacja części budynku na pracownie dydaktyczne w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu przy ulicy Klonowej nr 10 w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego"
Dodano: 2019-07-05