Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy instalacji komputerowej oraz instalacji elektrycznej dedykowanej w Gimnazjum nr 26 przy ul. Fundamentowej 38/42 w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2012-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy instalacji komputerowej oraz instalacji elektrycznej dedykowanej w Gimnazjum nr 26 przy ul. Fundamentowej 38/42 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji komputerowej oraz instalacji elektrycznej dedykowanej w Gimnazjum nr 26 przy ul. Fundamentowej 38/42 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: A. sporządzenie dokumentacji technicznej, na którą składają się dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami wymaganymi szczególnymi przepisami; - projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane zostaną w 4 egz., a kosztorysy inwestorskie w 2 egz., - dokumentacja techniczna wykonana będzie również w formie elektronicznej w 2 egz. (zapis na CD w formacie pdf, a ponadto przedmiary i kosztorysy również w formacie ath), - kosztorysy inwestorskie sporządzone będą zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389 ze zm.), - dokumentacja techniczna posiadać będzie klauzulę kompletności dla celu jakiemu ma służyć, opracowana będzie zgodnie z wymogami art. 20 i 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz będzie zweryfikowana przez osoby uprawnione i posiadać będzie oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją wykonaną metodą tradycyjną, - na etapie opracowywania dokumentacji należy potwierdzić w RWE Stoen Operator Sp. z o.o. wysokość przydziału mocy. W przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zapotrzebowania na pobór energii elektrycznej należy uzyskać stosowne warunki przyłączeniowe oraz przewidzieć montaż nowego układu pomiarowego; B. wykonanie przebudowy instalacji komputerowej oraz instalacji elektrycznej dedykowanej w budynku Gimnazjum nr 26 przy ul. Fundamentowej 38/42 w Warszawie na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej; - rozbudowa zasilania elektrycznego dedykowanego dla pracowni komputerowej oraz stanowisk komputerowych w salach wykładowych, - rozbudowa sieci komputerowej (okablowanie strukturalne) w budynku szkoły, - montaż 80 szt. gniazd ZPA (2 gniazda komputerowe + 3 gniazda instalacji elektrycznej dedykowanej z blokadą na klucz) w ramce zespolonej, - wykonanie instalacji elektrycznej dedykowanej YDY 3x2,5 mm2, - wykonanie zasilania rozdzielni klasowych YDY 5x4 mm2, - wykonanie zasilania serwerowi YKY 5x16 mm2, - montaż rozdzielni klasowych, instalacji elektrycznej dedykowanej (9 szt., po 3 szt. na każdej kondygnacji, wyposażonych w 7-10 obwodów), - adaptacja pomieszczenia na I piętrze na pomieszczenia serwerowi (montaż szafy RACK 42U 600x800, montaż panelu krosowego 24p, RJ45, kat. UTP 5e, 7 szt., wykonanie okablowania), - wykonanie 240 linii kablowych: 160 linii PC + 80 linii elektrycznych dedykowanych - kabel UTP 5e, - montaż listwy PVC - 110x60, - wykonanie pomiarów elektrycznych, - demontaż wyposażenia pracowni językowej z budynku szkoły przy ul. Umińskiego 12 oraz montaż wyposażenia wraz z transportem i uruchomieniem w budynku przy ul. Fundamentowej 38/42 (20 stanowisk odsłuchowych, stanowisko lektora, biurka z osprzętem), - demontaż 7 tablic multimedialnych, interaktywnych z budynku szkoły przy ul. Umińskiego 12 oraz montaż wraz z transportem, zestrojeniem, okablowaniem i uruchomieniem w budynku przy ul. Fundamentowej 38/42, - demontaż 8 kamer CCTV z systemu budynku szkoły przy ul. Umińskiego 12 oraz ich montaż i rozbudowa systemu monitoringu w budynku przy ul. Fundamentowej 38/42, - wykonanie 8 obwodów od kamer do rejestratora - kabel sygnałowy UTP 5e, kabel OMY 3x1,5 mm2, koryto PVC 45x16. 2. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania harmonogramu realizacji robót, który stanowił będzie załącznik do umowy. 3. Wykonawca na własny koszt uzyska wszelkie wymagane zgody i zezwolenia na cały zakres prac objęty przedmiotem zamówienia. 4. Wybrany Wykonawca złoży, po zakończeniu prac, dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), w zakresie gospodarki wytwarzania odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach