Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90926 Łódź, ul. Piotrkowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 426 641 112
- Data zamieszczenia: 2018-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90926 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6641526, 6641210, fax. 426 641 112
REGON: 430800200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy i remontu budynków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Gdańskiej 73 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu budynków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Gdańskiej 73. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie posiadanych przez Zamawiającego opracowań stanowiących załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania: 1) zadanie I (budynek Nr 1 i budynek Nr 2); 2) zadanie II (budynek Nr 3 i teren). 4. Podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców; 2) do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcami wymagana jest zgoda Zamawiającego; 3) szczegółowe zapisy dotyczące podwykonawstwa zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Roboty muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający pracy Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi. 5. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 6. Wykonawca zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy osoby wykonujące prace związane z realizacją zamówienia. Wykonawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie. Wymóg ten nie dotyczy osób wykonujących funkcje kierownicze. 7. Szczegółowe ustalenia dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia zawiera Załącznik Nr 9 (wzór umowy) do SIWZ. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia, który wynosi min. 36 m-cy, max. 60 m-cy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmuje gwarancję na wykonane roboty oraz na użyte urządzenia i materiały. 9. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania odbioru częściowego przedmiotu umowy polegającego na odbiorze zadania I, o którym mowa w Załączniku Nr 8 do SIWZ (formularz oferty). 10. Szczegółowe ustalenia dotyczące odbioru częściowego zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Kwotę wadium ustala się na kwotę – 45 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści pięć tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP Oddział Okręgowy w Łodzi 77 1010 1371 0097 0013 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty, w sposób umożliwiający jego późniejszy zwrot.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz dodatkowo minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod.-kan., minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Wykaz należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa garażu dla OSP Sadkowice
Dodano: 2023-12-20 - Budowa świetlicy wiejskiej w Kraszewie
Dodano: 2023-10-04 - Termomodernizacja, przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Osjakowie oraz termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Raduczycach
Dodano: 2023-03-13 - Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Kolonii Raduckiej 41 z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy - etap II
Dodano: 2021-03-19 - Budowa świetlicy wiejskiej w Kraszewie
Dodano: 2021-02-18 - Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Kolonii Raduckiej 41 z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy – etap II
Dodano: 2020-12-31 - Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Kolonii Raduckiej 41 z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy – etap I
Dodano: 2020-08-04 - Przebudowa pomieszczeń biurowych na I, II i III piętrze w budynku Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi znajdującego się przy ul. Piotrkowska 103 w Łodzi w ramach projektu FAMI ”Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”.
Dodano: 2019-10-02 - Budowa stołówki w Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze
Dodano: 2019-08-08 - Budowa budynku na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy przy ul. Słowackiego
Dodano: 2019-07-19