Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy budynku nr 7/1887 w celu dostosowania lokalu apteki zakładowej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ do obowiązujących przepisów – etap 2.

109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Piotra Skargi 9-11
    70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
    REGON: 81020096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy budynku nr 7/1887 w celu dostosowania lokalu apteki zakładowej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ do obowiązujących przepisów – etap 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku nr 7/1887 w celu dostosowania lokalu apteki zakładowej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ do obowiązujących przepisów – etap 2. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem nr 1 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zakres jest zgodny z : 1. Dokumentacją projektową pn. „Przebudowa budynku nr 7 zlokalizowanego w kompleksie 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie w celu dostosowania lokalu Apteki do obowiązujących przepisów” opracowaną przez Architekt Studio ILP z listopada 2019 r. 2. Obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz innych robót. 3. Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Dokumentacja projektowa wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. PODSTAWA PRAWNO – TECHNICZNA WYKONANIA ZAMÓWIENIA Decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac Nr BMKZ-S.4125.1039.2019.EW z dnia 13.01.2020 r. Decyzja Wojewody Zachodniopomorskiego o pozwoleniu na budowę Nr 1/O/2020 z dnia 30.01.2020 r. Uwaga : Przedmiar robót, stanowiący załącznik do dokumentacji projektowej nie stanowi podstawy do przyjęcia ilości i zakresu robót. Podstawę taką stanowi Dokumentacja projektowa, uzupełniona wizją lokalną obiektu (zalecane). Przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako materiał posiłkowy, którego ilości robót i ich zakres powinny zostać zweryfikowane przez Wykonawcę i w razie potrzeby uzupełnione lub zmodyfikowane na etapie składania oferty. Żadne późniejsze roszczenia Wykonawcy wynikające z przyjęcia Przedmiaru robót jako podstawy złożenia oferty nie będą przez Zamawiającego uwzględniane. WARUNKI WYKONAWSTWA I ODBIORU 1. Wymagany okres rękojmi oraz gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego odbioru i przekazania do użytkowania 2. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową będącą załącznikiem nr 1 do SIWZ, postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i innymi uzgodnieniami z Inwestorem dokonanymi w formie pisemnej. 3. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności: • koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, • wszystkie roboty towarzyszące i tymczasowe niezbędne do wykonania zakresu robót. • koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy, dozorowaniem oraz uporządkowaniem terenu po likwidacji zaplecza, koszty ochrony mienia, warunków bhp i ppoż. na placu budowy, • koszty oznaczenia terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, • koszty wszelkich robót przygotowawczych, rozbiórkowych, porządkowych, składowania i recyklingu materiałów odpadowych i ich wywozu, • podatek VAT, • wszelkie inne koszty konieczne do poniesienia w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. • Koszty odbioru odpadów w trakcie realizacji zamówienia publicznego – robót budowlanych. 4. Bezpośredni nadzór nad robotami będzie sprawowany przez Kierownika budowy Wykonawcy. Zmiana osoby pełniącej tą funkcję, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo poinformowania i zgody Zamawiającego. 5. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U.2019.701 t.j.). Do dokumentów odbiorowych wykonawca złoży dokument potwierdzający utylizację odpadów. 6. Wszystkie zmiany zakresu robót wynikłe w trakcie realizacji winny być zgłaszane zamawiającemu i wykonane tylko i wyłącznie po ich akceptacji przez zamawiającego. 7. Za termin wykonania zamówienia rozumie się pisemne zawiadomienie Zamawiającego o zakończeniu robót oraz gotowości do odbioru i przekazania do użytkowania złożone w Kancelarii Ogólnej Szpitala. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający zgodnie z przepisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy) osób wykonujących opisane roboty budowlane – minimum 1 osoba. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca na każe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności o których mowa powyżej: -oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Szczegółowy Kosztorys ofertowy w formie odpowiadającej przekazanym przedmiarom robót,; 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ; 5) wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje), że roboty wskazane w załączniku zostały wykonane w sposób należyty wraz ze szczegółowym opisem zakresu wykonywanych robót – załącznik nr 5 do SIWZ; 6) wykaz osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie prac wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 2) i 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 9) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, w przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa – musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa; 10) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach