Gmina Dobra ogłasza przetarg
- Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 113 048 , fax. 914241545
- Data zamieszczenia: 2019-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
ul. Szczecińska 16 a
72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 113 048, fax. 914241545
REGON: 00053344600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ogrodzenie boiska w Mierzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wymiana istniejącego ogrodzenia boiska, na którą składa się rozbiórka obecnego ogrodzenia i wykonanie nowego ogrodzenia panelowego w ramach zadania: pn.: „Ogrodzenie boiska w Mierzynie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 5-7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku PEKAO Bank Polski S.A., nr 46 1020 4795 0000 9302 0331 9639, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania „Ogrodzenie boiska w Mierzynie” WKI.ZP.271.41.2019.AA”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) - w kasie Zamawiającego, w godz. poniedziałki 8:00-16:30, wtorki 10:30-14:30, środy i czwartki 7:30-14:30, piątki 10:30-14:00.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) oświadczenia: a) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 oraz inne podmioty, na zasobach których wykonawca polega, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o innych podmiotach, na zasobach których wykonawca polega, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej w Rozdział III pkt 1 SIWZ; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie
Dodano: 2024-04-05 - Bezpieczny pieszy – wyniesienie 3 przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Dobra
Dodano: 2023-09-12 - Zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników drogi powiatowej przebiegającej przez teren m. Stolec w szczególności pieszych i rowerzystów (proj.5)
Dodano: 2023-09-08 - "Budowa myjni samochodowej"
Dodano: 2023-04-26 - "Przebudowa kotłowni opalanej paliwem stałym na kotłownię CO-CWU opalaną olejem opałowym " w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2023-02-01 - Rozbiórka budynku socjalnego ZMPSiS oraz nieczynnej trafostacji na nabrzeżu „Starówka” wraz z postawieniem tymczasowego ogrodzenia panelowego na granicy działki 12/6 budowy Morskiego Centrum Nauki
Dodano: 2022-08-25 - Przebudowa pomieszczeń w budynku zamieszkania zbiorowego w SPZZOZ w Gryficach
Dodano: 2022-08-08 - Wykonanie przebudowy budynku nr 7/1887 w celu dostosowania lokalu apteki zakładowej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ do obowiązujących przepisów – etap 2.
Dodano: 2020-04-28 - Roboty rozbiórkowe budynków na terenie 21 CPL w Nadarzycach
Dodano: 2019-09-23 - Roboty rozbiórkowe budynku nr 101 w m. Jaworze oraz budynków nr 6 i 19 przy ul. Wroniej 3 w Wałczu
Dodano: 2019-07-30