GMINA NOWE WARPNO ogłasza przetarg
- Adres: 72-022 Nowe Warpno, pl. Zwycięstwa 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913129660
- Data zamieszczenia: 2024-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWE WARPNO
pl. Zwycięstwa 1
72-022 Nowe Warpno, woj. zachodniopomorskie
tel. 913129660
REGON: 811685438 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I - modernizacja Ratusza przy pl. Zwycięstwa 1 w Nowym Warpnie.Miejsce robót – Ratusz, budynek przy pl. Zwycięstwa 1 w Nowym Warpnie, działka nr 961, obręb Nowe Warpno 1. Obiekt podlegający ochronie konserwatorskiej. Wpisany do rejestru zabytków pod nr A-424 z dnia 15 listopada 1956r. r. (KI.V.-0/79/56), dawny numer rejestru – 178. Obecnie w obiekcie funkcjonuje Urząd Gminy w Nowym Warpnie. Przedmiotem robót jest: - wykonanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wejściowej,- naprawa, remont i konserwacja elementów ścian zewnętrznych głównej części obiektu w Nowym Warpnie.Część II - modernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Nowym WarpnieMiejsce robót – budynek użyteczności publicznej – Sala Miejska – przy. ul. Wojska Polskiego 2a w Nowym Warpnie. Zakres robót obejmuje: • Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych i cokołu, • Wykonanie izolacji poziomej ścian – iniekcja ciśnieniowa, • Zerwanie pokrycia papowego dachu wraz z deskowaniem, • Deskowanie wraz wyrównaniem połaci dachu, • Osadzenie wyłazu dachowego, • Wykonanie nowego pokrycia z blachy cynkowo-tytanowej, • Wymiana orynnowania z blachy cynkowo-tytanowej, • Wymiana podbitki z desk wraz z impregnacją i malowaniem, • Przemurowanie komina – cegła klinkierowa, • Naprawa zarysowań na ścianach, • Uzupełnienie tynków na ścianach i cokole, • Termoizolacja – docieplenie ścian - styropian grafit gr. 15 cm, tynk silikonowy • Licowanie cokołu płytkami klinkierowymi, • Wymiana stolarki drzwiowej, • Wykonanie instalacji oświetlenia na elewacji i instalacji odgromowej wraz z pomiarami, • Reprofilacja nawierzchni chodników w celu odprowadzenia wód opadowych, • Montaż nowego odcinka kanalizacji deszczowej i wpięcie do istniejącej studni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 500 000, zł (dla części I zamówienia) i 200 000,00 zł (dla części II zamówienia )4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, która obejmowała zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę obiektu budowlanego o wartości min. dla ubiegających się o realizację zadania określonego:- w części I - 1 000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych) z zastrzeżeniem, że te roboty były wykonywane na zabytku objętym ochroną konserwatorską, a jego kubatura była nie mniejsza niż 1500 m 3 ;- w części II – 300 000,00zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)Na potwierdzenie tego przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zlecenia/kontraktu/zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa powyżej.W przypadku wykazania przez Wykonawców, wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.b) Wykonawca ubiegający się o realizację zadania określonego w części I (warunek nie dotyczy Wykonawców zadań określonych w cz. II ) musi wykazać, że dysponuje odpowiednim do realizacji zamówienia potencjałem kadrowym. W tym celu musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi pełniącego funkcję kierownika budowy uwzględniając wytyczne zawarte w Decyzji nr 424/2023 z dnia 24 marca 2023r Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie;Wymagania dotyczące kierownika budowy określa Decyzja nr 290/2023 z dnia 28.04.2023r.Starosty Polickiego (pozwolenie na budowę) oraz Decyzja nr 424/2023 z dnia 24 marca 2023r Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bezpieczny pieszy – wyniesienie 3 przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Dobra
Dodano: 2023-09-12 - Zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników drogi powiatowej przebiegającej przez teren m. Stolec w szczególności pieszych i rowerzystów (proj.5)
Dodano: 2023-09-08 - "Budowa myjni samochodowej"
Dodano: 2023-04-26 - "Przebudowa kotłowni opalanej paliwem stałym na kotłownię CO-CWU opalaną olejem opałowym " w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2023-02-01 - Rozbiórka budynku socjalnego ZMPSiS oraz nieczynnej trafostacji na nabrzeżu „Starówka” wraz z postawieniem tymczasowego ogrodzenia panelowego na granicy działki 12/6 budowy Morskiego Centrum Nauki
Dodano: 2022-08-25 - Przebudowa pomieszczeń w budynku zamieszkania zbiorowego w SPZZOZ w Gryficach
Dodano: 2022-08-08 - Wykonanie przebudowy budynku nr 7/1887 w celu dostosowania lokalu apteki zakładowej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ do obowiązujących przepisów – etap 2.
Dodano: 2020-04-28 - Roboty rozbiórkowe budynków na terenie 21 CPL w Nadarzycach
Dodano: 2019-09-23 - Ogrodzenie boiska w Mierzynie
Dodano: 2019-08-27 - Roboty rozbiórkowe budynku nr 101 w m. Jaworze oraz budynków nr 6 i 19 przy ul. Wroniej 3 w Wałczu
Dodano: 2019-07-30