Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Dworcowa 31
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2356527 w. 318 , fax. 032 2356595
- Data zamieszczenia: 2009-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
ul. Dworcowa 31 31
44-145 Pilchowice, woj. śląskie
tel. 032 2356527 w. 318, fax. 032 2356595
REGON: 27621529300014 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu technicznego na dostosowanie szpitala do wymagań sanitarno-technicznych: etap II pt. Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji pracowni bronchoskopii i laboratorium Szpitala w Pilchowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zgodnie z założeniami do opracowania projektu budowlano-wykonawczego - załącznik nr 2 do SIWZ W skład kompletnego opracowania wchodzą między innymi: Projekty budowlano-wykonawcze (architktura, konstrukcja, instalacji), przedmiar robót, kosztorys inwestorski, specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót, BIOZ, uzyskanie niezbędnych uzgodnień (SANEPID, ppoż, BHP i ergonomia, Konserwator Zabytków), uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy (w przypadku konieczności) , uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712230007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000.00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100 PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty wymagane w SIWZ dokumenty. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty wymagane dokumenty oraz wykaże się ubezpieczeniem OC w wysokości co najmniej 200 000,00 zł Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty wymagane w SIWZ dokumenty, oraz wykaże się wykonaniem co najmniej 1 projektu dla szpitala.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt modernizacji instalacji elektrycznej wraz z wymianą drzwi oraz remontem schodów i korytarzy w Miejskim Domu Kultury BATORY przy ul. St. Batorego 6 w Chorzowie
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie projektu prac remontowych na elewacjach budynku oraz aranżacja terenu przy zabytkowym budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego przy ul. Strzelców Bytomskich 9 w Chorzowie
Dodano: 2016-06-16 - Projekt budowlano-wykonawczy wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem zezwoleniami - modernizacji budynku w Chorzowie ul. Dąbrowskiego 7 na potrzeby Centrum Integracji Międzypokoleniowej
Dodano: 2016-06-13 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej oraz rozbudowanie budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Sosnowcu o basen rehabilitacyjny z funkcją sportową i zapleczem przy ul. Bohaterów Monte Cassino 46
Dodano: 2016-06-01 - Projekt budowlany i wykonawczy budowy sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo - łaźniowym w Szkole Podstawowej nr 15 przy ul. 3 Maja 78 w Chorzowie
Dodano: 2016-05-27 - wykonanie projektu na remont budynku przy Placu Dworcowym na potrzeby Wydziału Lekarskiego z oddziałem Lekarsko - Dentystycznym w Zabrzu
Dodano: 2015-06-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Amfiteatru Miejskiego wraz z remontem publicznych toalet
Dodano: 2015-03-02 - Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji technicznej wraz z projektem wykonawczym dla zadania inwestycyjnego pt: Poprawa jakości powietrza poprzez kompleksową termomodernizację obiektu Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach II etap
Dodano: 2015-01-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej Rozbudowy Bielskiego Centrum Kultury ul. Słowackiego 27 i 27a 43-300 Bielsko-Biała.
Dodano: 2014-07-24 - Opracowanie dokumentacji projektowej Rozbudowy Bielskiego Centrum Kultury ul. Słowackiego 27 i 27a 43-300 Bielsko-Biała
Dodano: 2013-06-26