Przetargi.pl
Budowa chodnika przy ulicy Cielmickiej w Tychach

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 032 2277008
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59 59
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 032 2277008
    REGON: 00016634400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy ulicy Cielmickiej w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: I. DZIAŁ OGÓLNY 1. Tymczasowa organizacja ruchu (opracowanie, zatwierdzenie, montaż i demontaż) - 1 kpl 2. Nadzory i uzgodnienia branżowe - 1 kpl 3. Inwentaryzacja powykonawcza -1 kpl II. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 4. Roboty pomiarowe - 0,32 km 5. Wycięcie topoli wraz z wykarczowaniem pni i odwozem karpiny, gałęzi - 1 szt i dłużyc na odległość 8 km. (karczowanie 2 pni) III. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 6. Frezowanie warstwy ścieralnej nawierzchni - 302,00 m2 7. Jw. lecz warstwa wiążąca - 271,80 m2 IV. ROBOTY ZIEMNE 8. Usunięcie humusu grubości 5 cm wraz z odwozem i utylizacją - 38,38 m3 9. Wykonanie stopni na skarpach nasypu - 385,00 m2 10. Formowanie nasypu pod chodnik (w tym dowiezienie ziemi- 380,76 m3) - 454,00 m3 V. PODBUDOWA 11. Koryto z odwozem urobku w nasyp - 205,00 m2 12. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne - 639,75 m2 13. Warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm - 639,75 m2 14. Podbudowa z kruszywa łamanego grubości 20 cm - w-wa dolna - 65,75 m2 15. Podbudowa z kruszywa łamanego grubości 15 cm - w-wa górna - 639,75 m2 VI. NAWIERZCHNIA 16. Chodnik z kostki brukowej betonowej szarej (podwójne T) grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej - 574,00 m2 17. Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej czerwonej (podwójne T)grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej - 65,75 m2 18. Nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca gr. 4 cm - 271,80 m2 19. Jw. lecz warstwa ścieralna gr. 4 cm - 302,00 m2 20. Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową - 573,80 m2 VII. ELEMENTY ULIC 21. Ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 cm wraz z wykonaniem rowka i ław betonowych z oporem - 288,50 m 22. Jw. lecz krawężnik wtopiony najazdowy 15 x 22 cm - 53,00 m 23. Jw. lecz 15 x 30 cm na płask - 13,50 m 24. Ułożenie obrzeża betonowego 8 x 30 cm - 288,50 m VIII. ODWODNIENIE 25. Wykonanie studzienek ściekowych fi 500 z osadnikiem, bez syfonu - 2,00 szt (z wykonaniem wykopów i zasypaniem) 26. Wykonanie przykanalików z rur PCV fi 200 (z wykonaniem wykopów i zasypaniem) - 21,00 m 27. Wykonanie obudowy wylotów przykanalików - 2,00 szt IX. ROBOTY DODATKOWE 28. Humusowanie i obsianie skarp - 163,00 m2 29. Umocnienie skarp nasypu płytami ażurowymi na ławie z kruszywa łamanego - 42,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na budowie lub przebudowie drogi lub parkingu lub chodnika w technologii kostki brukowej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jn.: - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoba/y odpowiedzialne za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winny posiadać stosowne uprawnienia zawodowe i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby - co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydanym przez Wojewódzką Komendę policji lub Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego. Osoba/y odpowiedzialne za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winny posiadać stosowne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w ww. zakresie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jn., którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - frezarka - 1 szt. - równiarka - 1 szt. - koparko - ładowarka -1 szt. - walec wibracyjny - 1 szt. - statyczny - 1 szt. - zagęszczarka płytowa lub ubijak mechaniczny - 2szt. - piła do ciecia - 1 szt. - samochód dostawczy - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 3 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. b) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a). wykazu wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. b). wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zał. WYKAZ OSÓB wraz z załączeniem kopii uprawnień zawodowych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c). wykazu jednostek sprzętowych - tj. zał. WYKAZ ŚRODKÓW SPRZĘTOWYCH. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach