Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachu w budynku mieszkalnym położonych w Zabrzu ulica Pomorska 1,3,5

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skrbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachu w budynku mieszkalnym położonych w Zabrzu ulica Pomorska 1,3,5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót remontowych : wymiana obróbek blacharskich, zerwania zniszczonego pokrycia dachowego z papy, wykonania nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, rozebrania pokrycia dachowego z dachówki, wykonania nowego pokrycia dachowego z dachówki, rozebrania obróbek blacharskich, wykonania nowych obróbek blacharskich, przemurowania kominów oraz częściowego ich nad murowania wraz z otynkowaniem, wykonania ław kominiarskich. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który jest załącznikiem nr 8 do niniejszych szczegółowych wymagań ofertowych przy czym przedmiar ma służyć wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w niniejszym postępowaniu przetargowym, albowiem wynagrodzenie wykonawcy za realizację zadania objętego zamówieniem ma charakter ryczałtowy w rozumieniu art. 632 §1kodeksu cywilnego. Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz zdobyć wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.075,00 zł ( słownie: cztery tysiące siedemdziesiąt pięć złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym. 2. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł - polisa ubezpieczeniowa. 6. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. winni specjalizować się na rynku robót w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót i udokumentować realizację w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem, złożonością i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 7. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem, tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co należy udokumentować w formie stosownych załączników do oferty wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa . 8. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z rozporządzeń : Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr71, poz.649 oraz Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad i bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824) wydanych na podstawie ustawy z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 101 z 1997r. poz. 628 z późn. zm.). 9. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia (transport, odzysk, unieszkodliwienie lub składowanie materiałów), powstałymi w wyniku realizacji zadania objętego zamówieniem oraz przejmie na siebie obowiązki jako posiadacz powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. 10. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić materiał, urządzenia oraz sprzęt niezbędny do realizacji zadania będącego przedmiotem przetargu. Prace wykonywane będą z materiałów Wykonawcy. 11.Zamawiający nie wymaga wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy, w przypadku podzleceń poszczególnych zakresów robót należy w ofercie wskazać zakresy zlecone podwykonawcom. 12.Udzielą minimum 60- miesięcy na roboty dekarskie i minimum 36-miesiecy na pozostałe roboty budowlane gwarancji jakości wykonanych robót będących przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA- załącznik Nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty -załącznik Nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik Nr 3 do druku OFERTA. 4.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca winien przedłożyć koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli obowiązujące ustawy nakładają taki obowiązek. 7. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 4a do druku oferta. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z opisem w pkt. 3.7 niniejszej SIWZ - należy dołączyć do załącznika nr 4 do druku OFERTA- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 9. Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania zgodnie z opisem w pkt. 3.6 SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do druku OFERTA- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 100.000,00 zł.. zgodnie z pkt. 3.5. SIWZ. 11.Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym sporządzonym zgodnie z opisem w pkt. 9.6. SIWZ- załącznik nr 6 do druku OFERTA. 12.Wypełniony formularz gwarancyjny - zgodnie z opisem w pkt. 3.12. SIWZ - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 13. Jeżeli Wykonawca posiada ma załączyć zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku rozbiórki obiektów budowlanych oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacza powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji, zgodnie z opisem pkt. 3.9 SIWZ. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie usługę na jego rzecz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach