Przetargi.pl
Wykonanie projektu remontu wału przeciwpowodziowego

Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 631257822
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu remontu wału przeciwpowodziowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej remontu wałów przeciwpowodziowych obejmującego koronę wału oraz nie mniej niż 3 m od stopy wału (strona odwodna i odpowietrzna) rzeki Warty w km 241+800 – 239+600, brzeg prawy, obejmującego szereg niezbędnych do wykonania robót będących wypełnieniem zaleceń oceny stanu technicznego ww. wału przeciwpowodziowego w celu prawidłowego zabezpieczenia przeciwpowodziowego m. Poznania w ramach zadania „Wykonanie projektu remontu wału przeciwpowodziowego na Zawadach”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do umowy dla części I Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji na wykonaną dokumentację projektową.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej remontu wałów przeciwpowodziowych obejmującego koronę wału oraz nie mniej niż 3m od stopy wału (strona odwodna i odpowietrzna) rzeki Warty w km 246+000 – 244+120, brzeg lewy, oceny stanu technicznego ww. wału przeciwpowodziowego w celu prawidłowego zabezpieczenia przeciwpowodziowego m. Poznania w ramach zadania „Wykonanie projektu remontu wału przeciwpowodziowego na Bielnikach”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do umowy dla części II.Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji na wykonaną dokumentację projektową.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia lub podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą budowy lub/i rozbudowy lub/i przebudowy lub/i odbudowy lub/i remontu wału przeciwpowodziowego lub/i stawu lub/i zbiornika wraz z uzyskaniem pozwoleń i decyzji administracyjnych umożliwiających na jego podstawie realizację robót, o wartości każdej dokumentacji nie mniejszej niż:‒ dla części I – 40 000, 00 zł brutto‒ dla części II – 40 000, 00 zł bruttoUWAGA 1:Jeżeli oferta danego Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona w obu częściach, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunku w zakresie wartości dla części I.UWAGA 2:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia – wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń, które uprawniają do projektowania obiektu budowlanego w zakresie morskich budowli hydrotechnicznych oraz budowli hydrotechnicznych tymczasowych i stałych, w rozumieniu przepisów w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie, oraz przepisów w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie, lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz posiadającą minimum trzyletnie doświadczenie w projektowaniu, która samodzielnie lub jako członek zespołu wykonała co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą budowy lub/i rozbudowy lub/i przebudowy lub/i odbudowy lub/i remontu wału przeciwpowodziowego lub/i stawu lub/i zbiornika wraz z uzyskaniem pozwoleń i decyzji administracyjnych umożliwiających na jego podstawie realizację robót, o wartości każdej dokumentacji nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto.UWAGA 1:Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę tą samą osobą w każdej części, na którą składa ofertę.UWAGA 2:Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 19 listopada 2020 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.UWAGA 3:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, których personel posiada wymagane kwalifikacje zawodowe – wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach