Przetargi.pl
Wykonanie projektu przebudowy i remontu kapitalnego obiektów wraz z towarzyszącą infrastrukturą w Akcencie ZOO w Białymstoku.

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu przebudowy i remontu kapitalnego obiektów wraz z towarzyszącą infrastrukturą w Akcencie ZOO w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia polega na wykonaniu projektu przebudowy i remontu kapitalnego obiektów wraz z towarzyszącą infrastrukturą w Akcencie ZOO w Białymstoku. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie projektu przebudowy i remontu kapitalnego obiektów wraz z towarzyszącą infrastrukturą w Akcencie ZOO, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, planu zagospodarowania terenu, kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót. 3. Projekt przebudowy i remontu kapitalnego obiektów wraz z towarzyszącą infrastrukturą w Akcencie ZOO należy wykonać z uwzględnieniem wymogów: 1) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2004r. w sprawie szczegółowych warunków hodowli i utrzymania poszczególnych grup gatunków zwierząt w ogrodach zoologicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 5, poz. 32), 2) decyzji znak DOPozgiz-4201-2/1064/09/ed Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 23 marca 2009r. na prowadzenie ogrodu zoologicznego, 3) wytycznych urbanistyczno-architektonicznych Wydziału Planowania i Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Białymstoku, pismo znak PZ.IV.7327-Z 159/06/07 z dnia 23 lutego 2007r. - w części dotyczącej zagospodarowania terenu aktualnie znajdującego się w granicach Akcentu ZOO, 4) pism Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Białymstoku, znak: ZN-4301-65/MP/04/05 z dnia 8 marca 2005r., znak: ZN-4301-22/MP/05 z dnia 25 kwietnia 2005r. i postanowienie znak j/w z dnia 17 maja 2005r., 5) decyzji znak PZ.II.C-1/7331/77/05 Prezydenta Miasta Białegostoku z dnia 24 maja 2005r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego W/w decyzje oraz wytyczne stanowią załącznik nr 5 do siwz. 6) w projekcie należy ująć 2 toalety wolnostojące ze stali z posadowieniem na studzience (w tym jedna dla osób niepełnosprawnych) 4. Przebudowa i remont kapitalny obiektów wraz towarzyszącą infrastrukturą w Akcencie ZOO w Białymstoku planowane są do realizacji z udziałem środków pomocowych Unii Europejskiej i powinny być zgodne z kryteriami aplikacji do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013. 5. Dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia powinna zostać ponadto wykonana w oparciu o uzgodnienia m.in. z : a) Podlaskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, b) Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Białymstoku, c) administratorem obiektu - firmą Zieleń Miejska Sp. z o.o., d) Powiatowym Lekarzem Weterynarii w Białymstoku, e) Miejską Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać: 1) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) - w ilości określonej w umowie, 2) projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - w ilości określonej w umowie, 3) projekt zagospodarowania terenu Akcentu ZOO w celu wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na realizację inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 11 000 (słownie: jedenaście tysięcy zł) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku KREDYT BANK S.A. II Oddział w Białymstoku nr 07 1500 1344 1213 4004 9891 0000 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule należy wpisać: Wadium - wykonanie projektu przebudowy i remontu kapitalnego obiektów wraz z towarzyszącą infrastrukturą w Akcencie ZOO w Białymstoku. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego przy ul. Słonimskiej 1, pok.102 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 02.07.2009r. do godz. 09:45.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - przynajmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych do projektowania bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane, należącej do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającej doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej 2-ch dokumentacji projektowych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonaną pracę dokonana zostanie w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury (lub korekty do faktury)zamawiającemu. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia oraz dokumenty lub ich kserokopie /odpisy/ poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz wykonanych przez te osoby dokumentacji projektowych w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie (na lub wg zał. nr 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy (na lub wg zał. nr 6) 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (na lub wg zał. nr 3). 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt 1 ppkt 1, b) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału osobowego będą badane łącznie- dokumenty określone pkt 1 ppkt 2 powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 1 ppkt 3 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 siwz, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach