Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTU OGÓLNOBUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO PRZEBUDOWY WYMIENNIKOWNI CIEPŁA WRAZ Z KOSZTORYSEM INWESTORSKIM I PRZEDMIARAMI ROBÓT

Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego 15
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 014 6300555 , fax. 014 6300555 w. 111
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kwiatkowskiego 15 15
    33-101 Tarnów
    tel. 014 6300555, fax. 014 6300555 w. 111
    REGON: 85166402000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTU OGÓLNOBUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO PRZEBUDOWY WYMIENNIKOWNI CIEPŁA WRAZ Z KOSZTORYSEM INWESTORSKIM I PRZEDMIARAMI ROBÓT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu ogólnobudowlanego i wykonawczego przebudowy wymiennikowni ciepła (2 węzły cieplne) wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarami robót, dla potrzeb Mościckiego Centrum Medycznego SP ZOZ. 1. WYMAGANIA OGÓLNE 1.1. Dokumentacja winna być wykonana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiednich specjalnościach określonych w ustawie Prawo budowlane. Przywołane w niniejszej SIWZ przepisy prawa nie zwalniają Wykonawcy ze stosowania, przy opracowywaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przepisów obowiązujących na dzień przekazania Zamawiającemu. 1.2. Dokumentacja techniczna przy określaniu niezbędnych robót oraz środków do ich wykonania musi uwzględniać postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych a w szczególności zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania przyszłych wykonawców robót wynikających z tej dokumentacji. Przedmiot przyszłych zamówień musi być opisany bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń chyba, że będzie to uzasadnione specyfiką zamówienia, w wskazaniu takiemu towarzyszyć będą wyrazy lub równoważny . 1.3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za poprawność i prawidłowość rozwiązań projektowych oraz uwzględnienie obowiązujących przepisów prawa. 1.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za błędy i nienależyte wykonanie przedmiotu umowy. 1.5. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej na obiekcie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wizja lokalna na koszt wykonawcy. 1.6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na okres przeprowadzenia całości prac remontowych przewidzianych w opracowaniach projektowych. 1.7. Okres gwarancji trwa od momentu przekazania dokumentacji zamawiającemu do chwili zakończenia prac ujętych w projektach. 1.8. Zakres gwarancji obejmuje: 1.8.1. Wyjaśnianie i uzupełnianie w trakcie robót wszelkich niezgodności występujących w projektach ze stanem istniejącym, 1.8.2. Braki w rozwiązaniach technicznych i przedmiarach podanych w projekcie 1.8.3. Podjęte w ramach gwarancji czynności Wykonawca wykonuje nieodpłatnie 2. Założenia Projektowe 2.1. Dane wyjściowe: 2.1.1. Zapotrzebowanie ciepła do ogrzewania Q = 500 kW. 2.1.2. Zapotrzebowanie ciepła do wentylacji Q = 100 kW. 2.1.3. Zapotrzebowanie ciepłej wody G = 8 m3 dobę 3. Projekt powinien zawierać: 3.1. TECHNOLOGIA 3.1.1. Weryfikację bilansu cieplnego na potrzeby ogrzewania i wentylacji. z uwzględnieniem ocieplenia budynku i wymiany okien 3.1.2. Weryfikację zapotrzebowania ciepłej wody 40 łóżek 3.1.3. Uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do istniejącej sieci cieplnej Dystrybutor ciepła Zakłady Azotowe w Tarnowie . 3.1.4. Opracowanie projektu technologii węzła wymiennikowego na potrzeby ogrzewania, wentylacji mechanicznej z uwzględnieniem istniejących rozwiązań. 3.1.5. Podanie rozwiązań technicznych podziału instalacji na wydzielone strefy instalacyjne. 3.1.6. Instalacja zasilania nagrzewnic powinna być wydzielona i niezależna od instalacji centralnego z zastrzeżeniem inwestora do weryfikacji rozwiązań w procesie projektowania tj. uzyskanie akceptacji od inwestora na propozycje rozwiązań technicznych . 3.1.7. Przewidzieć zastosowanie wymienników płytowych. 3.1.8. Centralna ciepła woda przygotowywana w wymiennikach pojemnościowych z wymiennikami płaszczowymi lub wymienniki płytowe i zasobniki z stali nierdzewnej. 3.1.9. Automatyczna regulacja pogodowa instalacji centralnego ogrzewania. 3.1.10. Automatyczna regulacja temperatury powietrza nawiewanego. 3.1.11. Automatyczna regulacja temperatury ciepłej wody na poziomie 550 - 600C. 3.1.12. System dezynfekcji instalacji ciepłej wody w węźle i instalacji. 3.1.13. Opomiarowanie zużycia ciepła do ogrzewania, wentylacji i przygotowania ciepłej wody 3.1.14. Zaprojektowane rozwiązania techniczne powinny zapewnić sprawne funkcjonowanie przez co najmniej 20 lat 3.2. Projekt powinien zawierać koszty demontażu istniejących instalacji wymiennikowi. 3.3. Projekt musi zawierać koszty montażu instalacji technologicznych w obrębie wymiennikowi oraz koszty szacunkowe adaptacji instalacji wymiany do nowych rozwiązań. 3.4. ROBOTY BUDOWLANE: 3.4.1. W ramach prac budowlanych projekt powinien zawierać opracowanie dotyczące renowacji ścian i posadzki. 3.4.2. Należy przewidzieć wykonanie zmywalnych ścian oraz wykonanie posadzki z zastosowaniem płytek ceramicznych. 4. DOKUMENTACJA 4.1. Projekt budowlany musi zawierać wszystkie wymagane przepisami praw uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu u formy projektu budowlanego. Wymagana liczba egzemplarzy - 4 szt. i 1 szt. w wersji elektronicznej format PDF 4.2. Projekty wykonawcze muszą zawierać wszystkie szczegółowe obliczenia, zakresy prac oraz rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i materiałowe niezbędne do realizacji projektowanego zamierzenia budowlanego. Wymagana liczba egzemplarzy - 4 szt. i 1 szt. w wersji elektronicznej format PDF 4.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót musi zawierać zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymaganie dotyczące sposobu wykonania i oceny wykonanych prac. Wymagana liczba egzemplarzy - 4 szt. i 1 szt. w wersji elektronicznej format PDF 4.4. Przedmiar robót winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie określanie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym Dz. U. 2004.130.1389 . Wymagana liczba egzemplarzy - 4 szt. i 1 szt. w wersji elektronicznej format PDF 4.5. Kosztorys inwestorski winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie określanie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym Dz. U. 2004.130.1389. Wymagana liczba egzemplarzy - 4 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). 3. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia. 4. Dokumentu stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania we wszystkich potrzebnych branżach. Zamawiający wymaga również aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert) Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1. Załącznik Nr 1 - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie. 3. Załącznik Nr 3 - Zaparafowany przez osoby uprawnione wzór umowy. 4. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcm.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach