Przetargi.pl
Budowa chodnika w drodze powiatowej Nr 2906E - ul. Słowiańska w Bedoniu Wsi w gminie Andrespol

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-954 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6337191, 6335575 , fax. 0-42 6329311
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu
    ul. Sienkiewicza 3 3
    90-954 Łódź
    tel. 0-42 6337191, 6335575, fax. 0-42 6329311
    REGON: 47205764900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=194
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w drodze powiatowej Nr 2906E - ul. Słowiańska w Bedoniu Wsi w gminie Andrespol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednostronnego chodnika o długości 253,37mb. w ciągu drogi powiatowej nr 2906E - ul. Słowiańskiej w Bedoniu Wsi w gminie Andrespol na odcinku od działki nr 137/2 do skrzyżowania z ul. Jarzębinową. Zakres prac obejmuje: 1. Ułożenie krawężnika drogowego z wykonaniem ław betonowych na krawędzi jezdni, 2. Ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej od strony zabudowy, 3. Ułożenie chodnika z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo - piaskowej, 4. Wykonanie podbudowy zjazdów z kruszywa łamanego 5. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki kolorowej czerwonej, 6. Uzupełnienie nawierzchni bitumicznej jezdni przy krawężniku, 7. Malowanie pasów oznakowania poziomego, na przejściu dla pieszych o szerokości 4,00 m. 8. Oznakowanie pionowe przejścia dla pieszych 2 znakami D6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, o podobnym charakterze do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Doświadczenie Wykonawcy), 6. dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie Doświadczenie Wykonawcy zostały wykonane należycie, 7. Wskazanie osoby posiadającej uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności drogowej lub równorzędne, potwierdzone kopią uprawnień budowlanych i zaświadczeniem potwierdzającym aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 8. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy(ów) - o ile dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=194
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach