Przetargi.pl
REMONT I KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH LUBIN I MRZEŻYNO

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Osada Zdrój 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3843321; 3842516
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
    Osada Zdrój 1 1
    72-300 Gryfice
    tel. 091 3843321; 3842516
    REGON: 81053912000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH LUBIN I MRZEŻYNO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych obejmujących remont i konserwację dróg wewnętrznych leśnych o nawierzchni gruntowej nieulepszonej w Leśnictwach Lubin i Mrzeżyno. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w dokumentacji projektowej (szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo i poglądowo w przedmiarach robót) - stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Leśnictwo Lubin: remont i konserwacja dróg leśnych o nawierzchni gruntowej nieulepszonej, o łącznej długości ok. 2140 m, przebiegające przez Oddziały leśne Nr 429, 433, 434, 430, 435, 436 (obręb Grębocin). Leśnictwo Mrzeżyno: - remont i konserwacja dróg leśnych o nawierzchni gruntowej nieulepszonej, o łącznej długości ok. 475 m, przebiegające przez Oddziały leśne Nr 2 i 3 (obręb Mrzeżyno). - remont wjazdu z drogi leśnej na teren leśniczówki w Mrzeżynie, obejmujący wyprofilowanie nawierzchni oraz utwardzenie płytami wielootworowymi IOMB o wymiarach 100x75x12 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Droga leśna w Leśnictwie Lubin: - długość drogi -2,140 km - ręczne wykoszenie starej roślinności z pasa drogowego, - wycięcie i wykarczowanie krzaków i samosiejek w poboczu pasa drogowego, - mechaniczne wykarczowanie pni po wycinkach drzew - 27 szt, - mechaniczne profilowanie drogi równiarką wraz z zagęszczeniem walcem statycznym, - obustronne mechaniczne ścinanie poboczy, - uzupełnienie kolein, wybojów i ubytków w nawierzchni gruntowej drogi destruktem betonowym i kruszywem łamanym (tłuczniem) z zamknięciem miałem kamiennym, - odtworzenie rowów odwadniających, z rozplantowaniem gruntu poza koroną drogi. Drogi leśne w Leśnictwie Mrzeżyno: - łączna długość dróg - 0,415 km - mechaniczne profilowanie drogi równiarką wraz z zagęszczeniem walcem statycznym, - obustronne mechaniczne ścinanie poboczy, - uzupełnienie kolein, wybojów i ubytków w nawierzchni gruntowej drogi destruktem betonowym i kruszywem łamanym (tłuczniem) z zamknięciem miałem kamiennym, - odtworzenie rowów odwadniających, z rozplantowaniem gruntu poza koroną drogi, - oczyszczenie przepustu pod drogą wraz z odmuleniem cieku wodnego przed i za przepustem (po ok. 15 m obu stron) - naprawa wjazdu z drogi wewnętrznej leśnej na teren leśniczówki, poprzez wyprofilowanie i ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych IOMB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dołączonym do SIWZ załączniku nr 6, który zawiera: 1) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót 2) Szkice sytuacyjne z przebiegiem remontowanych dróg 3) Przedmiary robót przy czym załączone przedmiary robót stanowią materiał poglądowy i pomocniczy przy przygotowaniu oferty, a ewentualne błędy i rozbieżności pomiędzy w/w dokumentami nie mogą być podstawą dla Wykonawcy do późniejszych roszczeń w przypadku nieprawidłowo przygotowanej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 złotych. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddz. Operacyjny w Gryficach 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 103). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca - z przyczyn leżących po jego stronie - nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co uniemożliwi wybranie oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach