Przetargi.pl
Roboty w zakresie naprawy dróg kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem w ramach remontu dróg leśnych w Leśnictwie Czułczyce dojazd pożarowy nr 12, oraz w Leśnictwie Ostrowy, Świerże dojazd pożarowy nr 3.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Hrubieszowska 123
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 082 5603298
  • Data zamieszczenia: 2015-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm
    ul. Hrubieszowska 123 123
    22-100 Chełm
    tel. 082 5603298
    REGON: 11001687500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelm.lublin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty w zakresie naprawy dróg kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem w ramach remontu dróg leśnych w Leśnictwie Czułczyce dojazd pożarowy nr 12, oraz w Leśnictwie Ostrowy, Świerże dojazd pożarowy nr 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są : Roboty w zakresie naprawy dróg kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem w ramach remontu dróg leśnych w Leśnictwie Czułczyce dojazd pożarowy nr 12, oraz w Leśnictwie Ostrowy, Świerże dojazd pożarowy nr 3. 2.Zakres prac obejmuje: 1) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym 0/63mm (z dowiezieniem do miejsca wbudowania, oraz zagęszczeniem) : 2) dojazd pożarowy nr 12 w leśnictwie Czułczyce - 3.8 km nr inw. 220/392 w ilości 150.0 m3 3) dojazd pożarowy nr 12 w leśnictwie Czułczyce -3.5 km nr inw. 220/393 w ilości 150.0 m3 4) dojazd pożarowy nr 3 w leśnictwie Świerże - 4.3 km nr inw. 220/611 w ilości 1050 m3 5) dojazd pożarowy nr 3 w leśnictwie Ostrowy - 2.7 km nr inw. 220/613 w ilości 650 m3 Razem:2000 m3 3. Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV 45233142 - 6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 4. Wykonawca na wykonany przedmiot umowy udzieli, co najmniej 24 miesięcznej nieodpłatnej gwarancji jakości licząc od dnia końcowego odbioru robót . 5.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa obowiązującymi na dzień odbioru robót). 6.Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. 7. Zamawiający dopuszcza redukcję przedmiotu zamówienia w wysokości do 30%, jeśli będzie wynikało z ograniczenia potrzeb związanych ze zmniejszeniem zadań gospodarczych lub innych uzasadnionych przyczyn. 8.Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy Pzp, a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. 9.Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia ewentualnej wizji lokalnej placu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 10. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę bezrobotną, o której mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy. 1) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia tej osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia określonego wyżej warunku samo tylko zatrudnienie bezrobotnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnianie tej osoby. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnego ze wskazaniem jej tożsamości oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowód zatrudnienia osoby bezrobotnej wraz z dokumentami, z których wynika jej skierowanie do pracodawcy. 3) W sytuacji, gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub, gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 PLN) 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007r, Nr 42,poz.275 z póżn.zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w banku PKO BP S.A. O/Chełm 64 1020 1563 0000 5402 0040 4418 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium - Roboty w zakresie naprawy dróg kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem w ramach remontu dróg leśnych w Leśnictwie Czułczyce dojazd pożarowy nr 12, oraz w Leśnictwie Ostrowy, Świerże dojazd pożarowy nr 3. 4.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania wypłaty na rachunek Zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.9 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia nie złożył z przyczyn leżących po jego stronie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zamawiający także zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_chelm/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach