Przetargi.pl
Wykonanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla miasta i gminy Dziwnów oraz gminy Świerzno, z podziałem na dwa zadania.

Powiat Kamieński ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Mieszka I 5B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3823120 , fax. 091 3823121
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamieński
    ul. Mieszka I 5B 5B
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3823120, fax. 091 3823121
    REGON: 81177215000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla miasta i gminy Dziwnów oraz gminy Świerzno, z podziałem na dwa zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dane z ewidencji gruntów i budynków dotyczące gmin objętych opracowaniem projektów Zadanie nr 1 - m. i gm. Dziwnów Liczba obrębów: 5 Liczba działek: 3415 Powierzchnia: 3763 Liczba budynków: 4297 Liczba lokali: 906 Zadanie nr 2 gm. Świerzno Liczba obrębów:23 Liczba działek:4707 Powierzchnia:14014 Liczba budynków: 2123 Liczba lokali:725 1. Opracowaniem projektu objęte są obręby gminy i miasta Dziwnów oraz gminy Świerzno . 2. Prace wyszczególnione w tabeli z danymi statystycznymi są odrębnymi zadaniami. 3. Zakres prac do wykonania w ramach kompleksowej modernizacji ewidencji należy określić na podstawie wykonanej analizy. Dokumentacja z analizy będzie stanowiła załącznik do realizowanego projektu modernizacji ewidencji. 4. Materiały z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego udostępnione zostaną do wglądu Wykonawcy prac w Wydziale Geodezji i Kartografii w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim. 5. Dokumentacja powstała w wyniku analizy podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Warunkiem przystąpienia do opracowania projektu jest przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń wykonanej analizy. 6. Całość dokumentacji (Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków) należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, przy czym załącznik do projektu tj. dokumentację z analizy operatów geodezyjnych i kartograficznych w jednym egzemplarzu. 7. Zakończenie prac (realizacji umowy) nastąpi z chwilą uzgodnienia projektu przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego lub zgodnie z § 33 ust 3 Rozporządzenia, projekt uważa się za uzgodniony w przypadku niezajęcia stanowiska przez WINGiK w terminie jednego miesiąca od dnia jego otrzymania. W przypadku sporu między Starostą a WINGiK w sprawie projektu, zgodnie z § 33 ust 4, spór ten rozstrzyga Główny Geodeta Kraju. 8. Termin wykonania całości prac, włącznie z uzgodnieniem przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, ustala się na 180 dni od dnia podpisania umowy, z tym, że prace będą wykonywane w dwóch etapach: etap I - przekazanie projektów do WINGiK w terminie 150 dni od dnia podpisania umowy, Etap II - uzgodnienie projektów z WINGiK w terminie 30 dni od dnia przekazania projektów do uzgodnienia. 9. W przypadku uwag Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego co do zrealizowanego projektu Wykonawca prac ma obowiązek ustosunkować się do tych uwag i w razie konieczności poprawić i uzupełnić zrealizowany projekt. 10. Sprawy, które nie zostały uregulowanie w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach technicznych wykonania prac, należy każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym. Uzgodnienia te wpisywane są w prowadzonym przez Wykonawcę prac dzienniku roboty i potwierdzane przez obie strony umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający następujące warunki dodatkowe: - kierownik robót wyznaczony przez Wykonawcę musi posiadać uprawnienia z zakresu nr 1 i 2, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. (t.j. Dz. U. z 2005 roku, nr 240 poz. 2027 ze zm.) Prawo geodezyjne i kartograficzne. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych z ofertą, metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Kopie uprawnień zawodowych z zakresu nr 1 i 2 kierownika robót wyznaczonego przez wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. (t.j. Dz. U. z 2005 roku, nr 240 poz. 2027 ze zm.) Prawo geodezyjne i kartograficzne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach