Nadleśnictwo Bełchatów ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Lipowa 175
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 635 72 01 , fax. 044 632 42 29
- Data zamieszczenia: 2009-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bełchatów
ul. Lipowa 175 175
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 044 635 72 01, fax. 044 632 42 29
REGON: 59001919800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/belchatow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu małej retencji - zbiorników na Lubcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz operatu wodnoprawnego dla zbiorników Lubiec o powierzchni ok. 117 ha będących w zarządzie Nadleśnictwa Bełchatów znajdujących się w powiecie bełchatowskim, gminie Szczerców, leśnictwo Podlesie oddz. 76A, 76B. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na rzecz Zamawiającego: - pozwolenia na budowę, - pozwolenia wodnoprawnego, - wszystkich innych koniecznych pozwoleń, zgód, decyzji i opinii (np. na wycinkę drzew, raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko itp). Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę sytuacyjno - wysokościową dla celów projektowych w skali 1:500 (w wersji papierowej). Wszelkie braki i uzupełnienia w dokumentacji geodezyjnej Wykonawca jest zobowiązany wykonać we własnym zakresie. Wszelkie prace projektowe i planistyczne należy prowadzić w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zakres zamówienia obejmuje: - 5 egzemplarzy projektu budowlanego i projektu wykonawczego zawierające: a. część opisową z uzgodnieniami w tym inwentaryzację istniejących urządzeń i budowli wraz z ocena ich stanu technicznego, b. część rysunkową, c. przedmiar robót - 5 egzemplarzy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - 2 egzemplarze operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego (decyzji) - 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, - 5 egzemplarzy kosztorysu ofertowego (ślepego), - 2 egzemplarze operatu dendrologicznego, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - po 3 egz. innych opracowań, których potrzeba sporządzenia pojawi się w procesie projektowania, Wszystkie materiały należy również przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej w formacie doc, xls, pdf lub innym uzgodnionym z Zamawiającym. Pliki nie powinny być większe niż 500 kB. Dokumentację należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym z przepisami ustawy Prawo Budowlane, Prawo Wodne, Ustawy O Ochronie Przyrody, Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisami wykonawczymi do obowiązujących ustaw), normami, zasadami wiedzy technicznej oraz uzgodnieniami z Zamawiającym Sporządzona dokumentacja musi być zgodna z ustawą Prawo Zamówień Publicznych . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł ). Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelew na konto Nadleśnictwa ING BSK Oddział Bełchatów Nr 08 1050 1937 1000 0022 2757 8859 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej - oryginał; - gwarancjach bankowych - oryginał; - gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) - oryginał Wadium musi być przekazane przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielaniu zamówienia określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, c) są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d) mają doświadczenie w wykonaniu podobnych prac projektowych, e) posiadają niezbędny potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym projektantem z uprawnieniami budowlanymi w zakresie projektowania i przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 4) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia w zakresie wymaganym do sporządzenia przedmiotu zamówienia oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia - uprawnienia budowlane w zakresie projektowania i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykaz wykonanych co najmniej 2 zadań w okresie ostatnich 5 lat o podobnym charakterze, każdy na kwotę brutto co najmniej 100 000 zł z załączonymi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (załącznik nr 5) 5. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej. Kwota ubezpieczenia winna wynosić co najmniej 150 000 zł. 6. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 7. Pełnomocnictwo, ustalające pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/belchatow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie Projektu budowlanego, Projektu wykonawczego, materiałów przetargowych dla przedsięwzięcia: Rozbudowa skrzyżowania DK12 z DP1713E w m. Smardzew - km 316+875.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie pierwszej części dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 4304E Żelechlinek - Czerniewice.
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych dla zadań: Zadanie nr 1 - Przebudowa dróg - ul. Krakowskie Przedmieście, Barycz i Królewskiej wraz z budową skrzyżowań typu okrężnego z ul. Targową, Barycz, Królewską, Chopina, Reformacką Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenów przy ul. Stodolnianej w Wieluniu
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych przebudowy dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-25 - Badania natężenia ruchu na skrzyżowaniach dla zadań inwestycyjnych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla zadania pn. Budowa obwodnicy miejscowości Kurzeszyn w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 707
Dodano: 2016-07-25 - Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na wprowadzanie wód opadowych lub roztopowych z pasów dróg wojewódzkich do środowiska lub do urządzeń kanalizacyjnych obcych podmiotów
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą : Przebudowa drogi powiatowej nr 4320E Skrzynki - Tobiasze w m. Przesiadłów - etap I: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4320E Skrzynki - Tobiasze w m. Przesiadłów.
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 484 na odcinku Zelów - Bełchatów
Dodano: 2016-07-18