Przetargi.pl
Remont i adaptacja istniejącego budynku koszarowego nr 12 na cele dydaktyczne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn: Ożywienie społeczno-gospodarcze w północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez rewitalizację terenów powojskowych w Skierniewicach.

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2009-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja istniejącego budynku koszarowego nr 12 na cele dydaktyczne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn: Ożywienie społeczno-gospodarcze w północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez rewitalizację terenów powojskowych w Skierniewicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : Remont i adaptację byłego budynku koszarowego nr 12 na cele dydaktyczne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 c na działce nr ewid. 21 na 27 stanowiącej własność Gminy: Miasto Skierniewice. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Budynek koszarowy nr 12 jest obiektem zabytkowym z 1890r. , wpisanym do rejestru zabytków decyzją nr 863 z dnia 03.12.1992r. Dane budynku: - powierzchnia użytkowa - 3.136,5 m2 - powierzchnia zabudowy - 1.437,0 m2 - kubatura - 20.175 m3 - wysokość budynku - 15,59 m Jest to obiekt 3-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, kryty dachem dwuspadowym z naczółkami. Poziom podłogi parteru budynku znajduje się 54 cm poniżej poziomu otaczającego terenu. Budynek posiada 3 klatki schodowe.- 2 skrajne i jedną środkową, usytuowaną na osi symetrii budynku. Parter oraz pierwsze piętro zaprojektowano w układzie korytarzowym z korytarzem biegnącym pośrodku i dwoma traktami pomieszczeń wzdłuż ścian zewnętrznych budynku. Na drugim piętrze zaprojektowano dwie aule ( na 80 osób) zajmujące całą szerokość budynku. Szczegółowy wykaz robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawarte są w projekcie budowlanym wykonawczym opracowanym przez PPB EKOBUD S.C. Ewa i Remigiusz Owczarek, w listopadzie 2008r., przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót mają charakter orientacyjny i zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Prace konieczne dla wykonania przedmiotu umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 60.000 zł najpóźniej do dnia 06.07.2009 r. do godz. 10.00 na konto Urzędu Miasta :KREDYT BANK Oddział Skierniewice nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust.6 ustawy pzp. Nie wniesienie wadium skutkuje wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona z przyczyn formalnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej SIWZ wadium. 3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla uznania ważności oferta musi zawierać n/w dokumenty: 1.1. wypełniony formularz oferty wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ. 1.2. dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 1.3. kosztorys ofertowy wg wzoru - zał. nr 2 do SIWZ; Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w kosztorysie ofertowym. Ilości robót w każdej pozycji zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby postępowania przetargowego. Kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny dla Zamawiającego i nie ma wpływu na zobowiązania wynikające z przyjęcia ceny ryczałtowej. 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. 1.5. Informację o zatrudnianiu do wykonania zamówienia uprawnionego kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane, załączyć kopię uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem wymaganym ustawą z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 nr 5, poz. 42 ze zm.) . Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. ( Dz.U. z 2004r. nr 150 poz.1579) kierownik budowy winien posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych . 1.6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych art. 22 ust.1 Ustawy pzp wg wzoru nr 3 do SIWZ. 1.7. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 i 9 Ustawy - pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 1.8. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.9. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.10.Informację z adresami o realizacji w okresie ostatnich 5 lat ( 2004 do 2008r.) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje ) , wg wzoru nr 4 do SIWZ. Wymaga się, aby każdy z wykonawców w ciągu ostatnich pięciu lat wykazał się zrealizowaniem , co najmniej dwóch robót o wartości minimum 1 400 000,- zł netto każda podobnych z rodzaju do przedmiotu zamówienia. 1.11.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.12.Oświadczenie wg wzoru nr 5 do SIWZ, o przyjęciu przez oferenta warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych w SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych we wzorze umowy (zał. Nr 6). 1.13. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku realizacji zamówienia w całości we własnym zakresie należy załączyć stosowne oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach