Przetargi.pl
Wykonanie projektu budynku szatni w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2012-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budynku szatni w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budynku szatni w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) zaprojektowanie parterowego budynku o powierzchni około 300 m2 z wielospadowym dachem w technologii tradycyjnej z instalacjami z przeznaczeniem na: a) szatnię dla 350 uczniów (system bez boksów szatniowych, z wykorzystaniem indywidualnych szafek dla każdego ucznia we wspólnej szatni z szafkami na odzież zewnętrzną, sportową i przybory szkolne i część podręczników), b) węzeł sanitarny przy szatniach, c) dwie szatnie sportowe dla użytkowników strefy rekreacji, z węzłami sanitarnymi i natryskami, dla 20 osób każda, z 2 niezależnymi wejściami od strony boisk, d) pomieszczenia gazowej kotłowni i pomieszczenia wodomierza, 2) zaprojektowanie: a) połączenia budynku szatni dla uczniów z istniejącym układem komunikacyjnym Zespołu Szkolno-Przedszkolnego za pomocą nowej klatki schodowej, b) wejścia z budynku szatni dla uczniów do małej sali gimnastycznej (należy zaprojektować boczne wejście do sali gimnastycznej w miejscu okien) c) zewnętrznego wejścia do budynku w części przeznaczonej na szatnię dla uczniów z wiatrołapem od strony boisk. 3) zaprojektowanie podłączenia do sieci wodnej, gazowej, energetycznej budynku, oraz zaprojektowanie zbiornika szamba, w taki sposób, aby można było w sposób bezkolizyjny przejść na odbiór nieczystości do kanalizacji sanitarnej, która jest w fazie wykonawstwa, 4) zaprojektowanie odwodnienia dachu do istniejącej sieci deszczowej na terenie działki, 5) przeprojektowanie wszystkich mediów kolidujących z nowoprojektowanym budynkiem (przyłącze energetyczne, kanalizacja deszczowa, sieć wodociągowa itp.), 6) przeprojektowanie ogrodzenia od strony ul. Poprzecznej (droga powiatowa) z uwzględnieniem nowych dojść i dojazdu do projektowanego budynku szatni. 7) zaprojektowanie miejsc parkingowych wzdłuż ul. Poprzecznej w miejscu likwidowanej studni głębinowej, 8) wykonanie przedmiarów, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych i BIOZ, 9) zaprojektowanie likwidacji nieczynnej, istniejącej studni głębinowej zgodnie z ustawą Prawo geologiczne i górnicze, 10) pełna obsługa geodezyjna projektu (tj. przygotowanie mapy dla celów projektowych, oraz uzgodnienie w ZUDP), 11) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień przedmiotu zamówienia także nie wymienionych w niniejszej umowie, a koniecznych do prawidłowego funkcjonowania obiektu w tym wszelkich uzgodnień z zarządcami sieci. 12) uzyskanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego (bez klauzuli ostateczności). 3. W dniu 27 marca 2012 r. o godz. 1200 Zamawiający organizuje na terenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego (Gabinet Dyrektora) w Borzęcinie Dużym, przy ul. Warszawska 697, spotkanie potencjalnych Wykonawców, celem przedstawienia i omówienia zakresu prac projektowych. 4. Warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca ma obowiązek konsultować z Zamawiającym stosowane w projekcie rozwiązania celem ich akceptacji bądź wniesienia ewentualnych uwag, 2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania projektu przedstawi Zamawiającemu wstępne 2 koncepcje projektu, 3) Wykonawca wykona projekt dopiero po zaakceptowaniu przez Zamawiającego jednej z przedstawionych koncepcji, 4) dokumentacja będąca przedmiotem umowy zostanie dostarczona do siedziby Zamawiającego w formie papierowej - projekt budowlany i wykonawczy w pięciu oprawionych egzemplarzach a pozostała dokumentacja w dwóch egzemplarzach, 5) Wykonawca ma obowiązek dostarczenia także pełnej elektronicznej wersji dokumentacji, 6) kosztorys inwestorski musi być wydzielony w przekazanych dokumentach (wersja elektroniczna na osobnym nośniku), 7) opracowana dokumentacja musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodna z umową a także obowiązującymi przepisami i normami, 8) Wykonawca ma obowiązek dostarczenia Zamawiającemu projektu budowlanego i wykonawczego do oceny przed złożeniem ich w starostwie powiatu w celu otrzymania pozwolenia na budowę, 9) w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących wad projektu Wykonawca dokona niezbędnych korekt i uzupełnień w projekcie w ciągu 5 dni od momentu otrzymania tych uwag na piśmie, 10) po ostatecznym zapoznaniu się z otrzymanym materiałem przez Zamawiającego i usunięciu przez Wykonawcę nieprawidłowości, o których mowa w ust. 9, Zamawiający zatwierdzi w/w dokumentację i przekaże ją Wykonawcy celem złożenia w starostwie powiatu do uzyskania pozwolenia na budowę, 11) na wniosek Wykonawcy Zamawiający dostarczy oświadczenie o dysponowaniu gruntem pod inwestycję, wypełniony wniosek o pozwolenie na budowę i pełnomocnictwo dla Wykonawcy do reprezentowania Gminy Stare Babice przed właściwymi urzędami przy składaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz dokumentów u dostawców mediów, 12) protokół odbioru końcowego, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę, podpisany zostanie po otrzymaniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę, 13) podpisanie protokołu odbioru nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wszelkie wady dokumentacji projektowej, które ujawnią się po odbiorze, 14) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy do sprawowania nadzoru autorskiego w okresie obowiązywania umowy pomiędzy Gminą Stare Babice, jako Zamawiającym, a Wykonawcą robót związanych z budową projektowanego budynku szatni jednak nie dłużej niż dwa lata od daty uzyskania pozwolenia na budowę, 15) Wykonawca przenosi na czas nieoznaczony na Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, autorskie prawa majątkowe do projektu oraz prawa majątkowe do projektu na odrębnych polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. nr 90 poz. 631 z późn. zm.), 16) Wykonawca zezwala bezterminowo, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy, na wykonanie przez Zamawiającego zależnego prawa autorskiego w zakresie wykorzystania części składowych projektu z prawem ich przerabiania i uzupełniania do projektów rozbudowy, nadbudowy, przebudowy lub remontu zgodnych z przeznaczeniem budynku oraz miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 300 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach